בלעדי בחבילת ערוצי ספורט1: טל בן חיים בליגה הצ'כית

טל בן חיים מוצג בספרטה פראג
טל בן חיים מוצג בספרטה פראג | אתר רשמי

החלוץ הישראלי של ספרטה פראג יחל במסע להחזרת תואר האליפות במשחק מול בוהמיינס (ראשון, 19:55, ספורט4) ואנחנו נהיה אתו במשך כל העונה

(גודל טקסט)

השערים והביצועים המרהיבים של טל בן חיים ילוו אותנו גם בעונה הקרובה למרות שהחלוץ עזב את מכבי תל אביב בקיץ לטובת ספרטה פראג. זאת לאחר שחבילת הערוצים של ספורט1. תכלול בתוכה מעתה גם את הליגה הצ'כית בתחילת עונת 2017/18 ועד סופה. השידור הראשון יהיה משחקה של ספרטה מול בוהמיינס ביום ראשון הבא (ה-30 בחודש) ב-19:55 בספורט4.

בן חיים נחת בפראג תמורת 2.9 מיליון יורו במה שנחשב להעברה היקרה ביותר בתולדות הליגה. בן חיים עצמו יהיה שיאן המשתכרים כשירוויח כ-1.25 מיליון יורו לעונה. ספרטה אמנם ניצחה את הפועל באר שבע פעמיים בעונה שעברה במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית (ועפה בשלב ה-32), אבל הפסידה את האליפות ליריבתה העירונית סלאביה פראג.

ראשי הקבוצה הצ'כית עשו הקיץ מסע רכש נרחב שכלל פרט לבן חיים את הבלם הטורקי סמיח קאיה מגלאטסראי, את הקשר האחורי ג'ורג' מנדז'ק שהגיע ממץ, את הקיצוני סרדיאן פלבסיץ' מהכוכב האדום ואת החלוץ הוותיק מארק יאנקו מבאזל. ספרטה רוצה להחזיר לעצמה את התואר בו לא זכתה מאז עונת 2013/14.


בן חיים נפרד ממכבי, אבל לא מאיתנו (דני מרון)

המירוץ לאליפות יכלול פרט לסלאביה גם את ויקטוריה פלזן (אלופת 2015 ו-2016). ב-16 בספטמבר ייערך הדרבי הגדול של פראג במגרש של סלאביה במסגרת המחזור ה-7. ב-14 באוקטובר יארחו טל בן חיים וחבריו את פלזן (מחזור 10). מחזור קודם לכן ייערך דרבי נוסף כשספרטה תתארח את דוקלה פראג ב-30 בספטמבר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי