ערן זהבי נבחר לשחקן המצטיין של המחזור בסין

ערן זהבי
ערן זהבי | טוויטר

קפטן נבחרת ישראל הקדים ארבעה שחקנים אחרים וזוכה למחמאות על יכולתו: "הפך לפנים הרשמיות של המועדון". ליאור רפאלוב בראיון בבלגיה: "עברתי תקופה קשה בברוז'"

(גודל טקסט)

ערן זהבי נכלל בנבחרת המחזור, נבחר ל-MVP ולשחקן המצטיין עם שקלול של 37.9 אחוז, והקדים ארבעה שחקנים אחרים.

בעקבות הפופולריות הענקית של זהבי, החליטה גוואנגז'ו RF לפתוח ערוץ ברשתות החברתיות שמציג את הכוכב הישראלי לפני המשחק בפוסטרים שונים, וקורא לכולם לבוא ולראות את מלך השערים של הליגה. "השחקן כל כך פופולרי שהוא הפך לפנים הרשמיות של המועדון, ובכל שבוע במשחקי הבית הוא יענה לשאלות של האוהדים וישוחח איתם".

המשחק הבא של המועדון הוא הדרבי מול גוואנגז'ו אבגרנדה, ובקבוצה מקווים לניצחון נוסף כמו בגביע הסיני. באתר "סוהו" בסין נכתב: "מזל טוב והרבה תודה למלך האקדחים. הרביעייה הייתה מתנה מושלמת ליום הולדתו של ערן". 

ליאור רפאלוב העניק ראיון בבלגיה והודה: "מכבי חיפה פנתה אליי ועזיבה ישבה אצלי בראש. בסופו של דבר החלטתי יחד עם אשתי להישאר. הייתה לי שיחה טובה עם ההנהלה ונתנו לי הרגשה טובה. אני מרגיש כאן כמו בבית אחרי כל כך הרבה שנים ואין לי סיבה לעזוב".

ערן זהבי. ייפגש עם האוהדים לפני משחקי הבית (טוויטר)

הקשר דיבר על הפציעות: "בשנתיים האחרונות סבלתי מפציעות ולא מצאתי את הקצב שלי במהלך העונה. עכשיו השתתפתי בכל האימונים בטרום העונה. עכשיו אני לא סובל מכאבים. נראה שאני בכיוון הנכון. אם לא אסבול מכאבים, אוכל להראות מה שאני יודע. בשנה שעברה דחפו אותי לשחק ולפעמים שיחקתי כשאני לא כשיר ולא מוכן. עברתי תקופה קשה".

לסיכום הבטיח: "אני רוצה להוכיח את עצמי בפני האוהדים, החברים לקבוצה והמאמן. הוא הטיל עליי הרבה אחריות ואני לא רוצה לאכזב אותו. אבל לא אכפה שום דבר. אני רוצה לעשות את העבודה ולהראות שאני עדיין ליאור רפאלוב".

ליאור רפאלוב. רוצה להוכיח את עצמו מחדש (gettyimages)
ליאור רפאלוב. רוצה להוכיח את עצמו מחדש (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי