ג'אקריני צפוי לחתום בספרטה פראג ולהתחרות עם בן חיים

טל בן חיים (ספרטה פראג, האתר הרשמי)
טל בן חיים (ספרטה פראג, האתר הרשמי) | אתר רשמי

הישראלי, שעשוי לערוך בכורה הערב בליגה האירופית מול הכוכב האדום (21:30), עשוי לראות את האיטלקי ששיחק ביורו האחרון תופס את מקומו באגף שמאל

(גודל טקסט)
טל בן חיים עשוי לשחק הערב (חמישי) לראשונה במדי ספרטה פראג אחרי שהתאושש מהפציעה שלו. הצ'כים יתארחו אצל הכוכב האדום בלגרד בסרביה במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. אוהדי הקבוצה מקווים לראות את בן חיים משחק לראשונה ובתקשורת הצ'כית נכתב שהוא עשוי להיות משולב ל-20 דקות במחצית השנייה אחרי שהוא היה פצוע מתחילת העונה ורק כעת חזר לאימונים שוטפים עם הקבוצה.


למרות החדשות הטובות לבן חיים מתברר שבקרוב תהיה לו תחרות בקבוצה לאחר שהמאמן האיטלקי של ספרטה אנדראה סטרמצ'וני סיכם עם עמנואלה ג'אקריני ששיחק בשתי אליפויות אירופה האחרונות. באיטליה נכתב שספרטה תקבל את השחקן בעסקה זולה במיוחד אם בהשאלה או סכום ההעברה נמוך. הקשר יכול לשחק גם במשבצת של בן חיים באגף שמאל ויסכן את מעמדו. בלי קשר למעמדו של בן חיים, בצ'כיה פורסמה ידיעה על כך שמשחקי ספרטה פראג יוקרנו בישראל.




חזרה למשחק. מארק יאנקו, החלוץ הוותיק בן ה-34, אמור לפתוח נגד הכוכב האדום והרכש החדש ריו מאובה הצרפתי הוזנק אמור להיות ב-11 גם כן. גם הקשר הקמרוני, ג'ורג' מנג'ק, אמור להיות בהרכב. המגן הצ'כי מרטין פרידק אמר: "עם כל הכבוד לדיבורים על הרכש אנחנו הצ'כים והשחקנים הוותיקים בקבוצה הגענו לאימונים ורוצים להצליח. אם הזרים יוסיפו לנו מחץ זה יהיה מצוין". 



#Napoli – Conferme su #Giaccherini-Sparta Praga: le ultime di CM.IThttps://t.co/XjGtCoMcU1 via @lentuzzopic.twitter.com/a9tdRLwXwK

— calciomercato.it (@calciomercatoit) July 27, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי