"בילד": "טוואטחה נראה מעולה, הוא המגן הבכיר של פרנקפורט"

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | AFP

השחקן הישראלי זכה לכתבה מחמיאה בעיתון הפופולרי בגרמניה: "הוא תוקף בקצב גבוה ונהנה מהבנה טקטית טובה בהגנה", "ווילמס צריך לדעת שיש לפניו שחקן בכושר טוב". טוואטחה: "רוצה להחזיר למאמן על האמון"

(גודל טקסט)

אחרי עונת התאקלמות לא פשוטה באיינטרכט פרקפורט, טאלב טוואטחה השתלב בקבוצת הבונדסליגה ומעמדו לקראת העונה החדשה יציב מתמיד. המגן הישראלי זכה לכתבה גדולה ב"בילד" הפופולרי וקיבל מחמאות גדולות על היכולת בתקופה האחרונה.

"ייטרו ווילמס אולי הגיע מקבוצה גדולה כמו פ.ס.וו איינדהובן", נכתב בעיתון. "אבל הוא צריך לזכור שיש עכשיו מגן בכושר יותר טוב והוא יצטרך לעבוד קשה כדי לתפוס את המקום בהרכב. הישראלי הרזה נראה מעולה במשחק ההכנה. הוא תוקף בקצב גבוה ושולח מסירות חזקות לעבר הרחבה לצד הבנה טקטית טובה של משחק ההגנה".

"בהתחלה היה לו קשה להתמודד עם הדרישות של הבונדסליגה והפציעות עצרו אותו. זה היה קפיצה גדולה עבורו, אבל המאמן ניק קובאץ' תמיד ביקש סבלנות עבורו: 'אנחנו נראה ממנו הרבה יותר'".

טוואטחה עצמו סיפר: "אני מרגיש בכושר ואמשיך לעבוד קשה. אני רוצה להחזיר למאמן על האמון שהוא נתן בי עם הביצועים הכי טובים שלי". ווילמס לא רואה בו כיריב: "שנינו רוצים בהצלחת הקבוצה, אני כרגע מתרכז בתאקלמות בבונדסליגה". קובאץ' הוסיף: "ווילמס מאוד פעיל בצד ההתקפי, אבל אנחנו צריכים לתת לו את הזמן".

טאלב טוואטחה. לקח לו זמן להתאקלם (gettyimages)
טאלב טוואטחה. לקח לו זמן להתאקלם (gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי