דבר כזה עוד לא ראינו: השופטים נטשו את המשחק כמחאה

עופר עיני
עופר עיני | צילום: ערן לוף

דבר כזה עוד לא ראיתם: חי גוזלן, ממנהיגי מאבק השופטים הצעירים נגד האיגוד בעקבות השכר הזעום לו זוכים הוא וחבריו, נטש בתחילת המחצית השנייה את המשחק בין ת"א/רמלה לאחי נצרת ולאחר מכן גם מחליפו עזב

(גודל טקסט)

המחאה מצד שופטי וקווני הליגות הנמוכות נמשכת, ולמעשה הערב (שני) הגיעה לשיאה כאשר הופסק למספר דקות המשחק בין בית"ר תל אביב/רמלה למכבי אחי נצרת.

זה קרה מספר פעמים בשבועות האחרונים בליגות הנמוכות ובליגות הנוער, אלא שכאמור לעיל זה קרה כעת גם בליגת המשנה, כאשר חי גוזלן, אחד משופטי המשחק אשר הנחשב לאחד ממובילי המאבק, לקח את מיקרופון הכריזה כשהוא לבוש בחולצת מחאה, התקרב לכיוון היציעים והחל לספר על השכר הזעום אותו מקבלים השופטים בליגות הנמוכות.

לטענת גוזלן, שופט בליגות הנמוכות ובליגות לגילאים הצעירים משתכר 80 שקלים בלבד למשחק, לעומת אלפי שקלים לשופט בליגה הבכירה. המשחק הופסק וחודש רק לאחר שגוזלן, ששימש כקוון, הוחלף על ידי השופט הרביעי בר שחרור – שבדקה ה-70 נטש גם הוא. מרגע זה ואילך המשחק נמשך עם שופט אחד וקוון אחד, כפי שמאפשרת החוקה. שחקני אחי נצרת ביקשו לרדת מהמגרש, אך השופט אסעד ג'בארין הבהיר כי מהלך שכזה יעלה להם בהפסד טכני.

כבר בסוף השבוע השופטים החליטו שלא להגיע למספר רב של משחקי ליגה ג' ומשחקי ליגת העל לנוער. בהתאחדות בשלב זה בוחרים שלא להיפגש עם ראשי הועד החדש בטענה כי טרם ברור אם מדובר אכן בוועד שמייצג את רוב השופטים בישראל. גוזלן הטיח אשמה רבה ביו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי