מזל טוב: הפועל עכו חזרה לליגת העל אחרי שנה אחת

שחקני הפועל עכו
שחקני הפועל עכו | אודי ציטיאט

הקבוצה הצפונית סיימה ב-1:1 עם הפועל פתח תקווה והבטיחה את המקום השני. אקסברד כבש (9), ברוך השווה (40)

(גודל טקסט)

הפועל עכו חזרה הערב (שני) לליגת העל אחרי שסיימה ב-1:1 עם הפועל פתח תקווה במחזור הלפני אחרון לעונת 2016/17 בליגה הלאומית. במקביל בית"ר תל אביב רמלה הביסה את הפועל רמת גן והפועל קטמון ניצחה את מכבי נתניה, שכבר הבטיחה את העפלתה לליגה הבכירה.


הפועל עכו – הפועל פתח תקווה 1:1

אחרי שבועיים בהם מעדה, הפועל עכו הבטיחה את חזרתה לליגת העל אחרי שנת היעדרות אחת. בתחילת המשחק ידעו הצפוניים שנקודה אחת תספיק להם, אך כשהגיעו השמועות על ההפסד של הפועל רמת גן החלו החגיגות על הספסל של שלומי דורה כבר זמן רב לפני שריקת הסיום.

 

עידו אקסברד העלה את המקומיים ליתרון מהיר בדקה התשיעית בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה ועכו הייתה נראית בדרך הבטוחה לניצחון. המלאבסים לא נשברו וחמש דקות לסיום המחצית הראשונה אור ברוך שיגר את שער השוויון הישר לחיבורים. בדקות האחרונות האורחת הייתה עדיפה, אבל את המקומיים התוצאה ממש לא עניינה והשחקנים והאוהדים לבשו את חולצות העלייה המיוחדות שהוכנו להם עוד לפני הדקה ה-90.



שלומי דורה ועידו אקסברד חוגגים. צילום: אודי ציטיאט



מכבי נתניה – הפועל קטמון 2:0

הראש של הנתנייתים כבר בעונה הבאה בליגת העל והשחקנים העבירו את הימים האחרונים בחגיגות מיוחדות שאורגנו להם, אז שג'ורג' אקפביו העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-48, היהלומים לא הצליחו לחזור למשחק ולהשיג את השוויון. בתוספת הזמן רבע עומרי שקל את השוויון. לפני המשחק נרשם רגע ספורטיבי כששחקני האורחת קיבלו במחיאות כפיים את האלופה. 



הפועל רמת גן – בית"ר ת"א/רמלה 4:0

להפועל רמת גן עוד הייתה אפשרות בתחילת הערב לשמור על סיכוי להעפלה, אבל החבורה של ליאור זדה נראתה רע וספגה ארבעה שערים מרגליהם של גאל מרגוליס (6), סוהיל ארמלי (40 ו-43) ודור ג'אן (50). מנגד, החבורה של עמיר תורג'מן תסיים את העונה בטעם טוב והיא עם הפסד בודד בחמשת המחזורים האחרונים.

 

  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי