סוף עונה: עכו נפרדה מהלאומית בהפסד 2:0 לקטמון

שלומי דורה
שלומי דורה | ערן לוף

מחזור 37 ואחרון, העולה לליגת העל הגיעה לטדי ונוצחה. הפועל פ"ת ניצחה את הפועל ר"ג 0:1

(גודל טקסט)
ארבע קבוצות מהפלייאוף העליון בליגה הלאומית סיימו הערב (חמישי) את העונה. העולה החדשה לליגת העל, הפועל עכו, הפסידה 2:0 כשהתארחה בטדי אצל הפועל קטמון ואילו הפועל פתח תקווה אירחה את הפועל רמת גן וגברה עליה 0:1. 


הפועל עכו מסיימת את העונה במקום השני בטבלה, המקנה כאמור את הכרטיס לליגה הבכירה, שנה אחת אחרי שהקבוצה הצפונית ירדה לליגה השנייה. 


הפועל קטמון – הפועל עכו 0:2

אחרי שבתחילת השבוע הבטיחה הפועל עכו את חזרתה לליגת העל, היא התארחה הערב בטדי אצל הפועל קטמון וספגה הפסד 2:0 שלא שינה את מיקומה השני בטבלה הלאומית. קטמון שהתחילה את העונה ללא יומרות, סיימה במקום החמישי.



אחרי מחצית מאופסת, כבש רז כהן את השער הראשון בדקה ה-52. חלפו עוד 12 דקות, איציק כהן כבש שער, וכבר 0:2 למארחת. 


הפועל פתח תקווה – הפועל רמת גן 0:1

הפועל רמת גן שלא חזרה לעצמה מאז חצי גמר גביע המדינה, בהפסד לבני יהודה, נחלה עוד הפסד, הפעם לשכנתה לצמרת וסיימה את משחקי הפלייאוף העליון בלא ניצחון.


אביעד בורלא כבש בדקה ה-53 בנגיחה לזכות המלאבסים אחרי הוצאת חוץ ארוכת טווח של דניאל כהן. בדקה ה-64 נותרה רמת גן בעשרה שחקנים, אחרי שליעד ברקוביץ' ספג כרטיס אדום. 


מאמן הפועל רמת גן, ליאור זדה, הגיע למשחק וישב על ספסל קבוצתו, אך לא חילק הוראות. זה היה משחק הפרידה שלו מהרמת גנים. זדה סיכם: "מתעניינות בי קבוצות. הודעתי לפני שבועיים לרמת גן שאני לא מתכוון להמשיך בקבוצה. ביום ראשון אשב עם קטמון ואם נגיע להבנות, אהיה מאמן הקבוצה הירושלמית".


למרות הפסדה סיימה כמת גן את העונה במקום הרביעי, הפועל פתח תקווה שקיוותה בתחילת העונה להיאבק על הכרטיס לליגת העל, נותרה במקום השישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי