הפועל ירושלים ירדה לליגה א', נצרת עילית מול כפר קאסם במבחנים

ירושלים
ירושלים | אודי ציטיאט

החבורה של זוזוט נוצחה 2:0 על ידי ראשל"צ, אך האדומים לא ניצלו זאת עם 1:1 מול עפולה שחרץ את גורלם. כפר קאסם מחכה במבחנים אחרי 1:3 על טבריה

(גודל טקסט)
המחזור ה-37 והאחרון בליגה הלאומית בכדורגל חרץ את גורלה של הפועל ירושלים. הקבוצה מהבירה לא השכילה לנצל את הפסדה של הפועל נצרת עילית ונוצחה 1:1 על ידי הפועל עפולה שחרץ את גורלה בלאומית ובעונה היא תהיה בלאומית. הפועל נצרת עילית נוצחה 2:0 על ידי הפועל ראשון לציון אך תפגוש במבחנים את מ.ס כפר קאסם שגברה 1:3 על עירוני טבריה ותהיה שנה שניה ברציפות בפלייאוף מול הקבוצה שסיימה 14 בלאומית.


הפועל ירושלים – הפועל עפולה 1:1
אכזבה גדולה לאדומים מהבירה שלא ניצלו את ההפסד של נצרת עילית כדי לנסות לשרוד בלאומית. אחרי 82 דקות היה זה
אוגו צ'וקומה שניצל חור בהגנה והעניק יתרון לקבוצה של ראובן עטר. אנתוני וראן עוד איזן אך לא מנע ירידה לליגה א'/


הפועל נצרת עילית – הפועל ראשון לציון 2:0
יוסי זוזוט וחניכיו מעדו אך למזלם ניצלו בשיניים לאחר ההפסד של הירושלמים. רועי זקרי שהחל את העונה בבית"ר ירושלים כבש ראשון לאורחים בדקה ה-56 והקפטן הוותיק אבי סטרול הכפיל בפנדל בדקה ה-70. עכשיו לזוזוט אין יותר זמן למשחקים.


עירוני נשר – מכבי שעריים 0:2
החבורה הצפונית הבטיחה עונה נוספת בלאומית אחרי ניצחון על היורדת לליגה א'. דייויד גומס כבש את השער הראשון בדקה ה-35 ונאור עבודי סגר עניין בדקה ה-79. בשנה הבאה, נשר תזכה למפגש עם הפועל תל אביב.


אחי נצרת – מכבי נתניה 2:0
נתניה כבר עומל על הסגל לליגת העל אבל סיימה את העונה בצורה טובה. רועי דיין כבש ראשון מקרוב בדקה ה-32 במה שאולי היתה הופעת הפרידה שלו המועדון.  למרות הרחקה של ניסן דנון, אביב אברהם סגר עניין עבור החבורה של סלובודאן דראפיץ'.


בית"ר תל אביב/רמלה – בני לוד 0:2
עמיר תורג'מן אולי לא יהיה על הקווים בעונה הבאה בקבוצתו המוכשרת אך הותיר חותם חיובי עם קבוצה נהדרת. כבר אחרי שש גאל מרגוליס סובב בעיטה נהדרת לרשת וקבע 0:1, רוסלן ברסקי שעשוי לקפוץ לליגה של הגדולים קבע 0:2 והעניק אקורד סיום לעונה טובה של הקבוצה הצנועה.


הפועל רמת השרון – מכבי הרצליה 0:2
בעוד משחק שסגר את הפלייאוף התחתון השיגה הקבוצה של חיים שאבו ניצחון שהקנה לה את הבכורה בפלייאוף. צמד של פאדי זידאן (30, 70 בפנדל) קבע את תוצאת המשחק. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי