אמיר כבירי מקדם את בניית האצטדיון בבת ים

כבירי
כבירי | עדי אבישי

מי ששימש כבעלי הפועל תל אביב עד הליך פירוק שהוביל לירידת המועדון ללאומית, נפגש עם ראש העיר יוסי בכר ונציגי חברת הבנייה CMEC במטרה לקדם את הקמת הקומפלקס

(גודל טקסט)

 אמיר כבירי אמנם נפרד מהכדורגל הישראלי כבעלי הפועל תל אביב, אחרי שכידוע נאלץ לקחת אותה להליך פירוק שהוביל לירידת הקבוצה לליגה הלאומית, אבל על הקמת האצטדיון בבת ים הוא כלל לא מוותר.

כבירי כידוע נקלע לקשיים כלכליים ועזב את הפועל תל אביב בחורף האחרון, תוך שהליך הפירוק גורם להפחתת תשע נקודות ממאזנה והידרדרות למקום האחרון, אבל אתמול (שני) הוא נפגש בבת ים עם ראש העיר יוסי בכר ובכירים מחברת הבניה הסינית CMEC כדי לקדם את בניית האצטדיון בעיר, הליך שיצא לדרך באפריל 2016.

כבירי הוא כמובן הגורם המקשר בין הסינים לאצטדיון בבת ים, הרי שבתקופתו כבעלי הפועל תל אביב הוא חתם עם חברת CMEC על כך שאם תזכה במכרז היא תוכל לבנות את האצטדיון בבת ים שישמש את הפועל תל אביב בעתיד, אבל לא רק אותה.


כבירי עם ראש העיר ונציגי החברה הסינית (עיריית בת ים)

במסגרת המכרז תבנה החברה ותפעיל קומפלקס לספורט, תעסוקה, בילוי ומסחר שימוקם ברחובות הקוממיות ודרך מנחם בגין בבת-ים. במרכזו של המתחם יעמוד אצטדיון חדש המיועד למשחקי ליגת העל, משחקים בינלאומיים וכן לאירוח מופעים. האצטדיון ייהנה מנגישות מרבית בשל סמיכותו לנתיבי איילון, לתחנת הרכבת 'קוממיות' ולמסוף הרכבת הקלה אשר צפויה להיסלל במקום בשנים הקרובות.

חברת סופרמטיסט גרופ בע"מ תקים ותתפעל את האצטדיון לפרק זמן של 299 חודשים, כשלאחר מכן תעביר החברה את ניהול האצטדיון וכן את שטחי המסחר והפנאי לעיריית בת-ים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי