בן רייכרט צפוי לעבור לליגה הבלגית

רייכרט
רייכרט | דני מרון

שנתיים אחרי שנרכש על ידי הפועל תל אביב במיליון יורו, הקשר לא ימשיך עם הקבוצה בליגה הלאומית. דודו דהאן בוחן עבורו אפשרויות בגנט, מכלן ומוסקרון

(גודל טקסט)

בן רייכרט נרכש על ידי הפועל תל אביב באוגוסט לפני שנתיים עבור מיליון יורו (מחצית מהכרטיס) ומאז התקשה לסייע לאדומים, אבל נראה כי למרות הכל, דווקא אחרי שירד עם הקבוצה לליגה הלאומית, הוא ישתדרג ויזכה לצאת לשחק באירופה.

ראשי הפועל תל אביב שוחחו בימים האחרונים עם רייכרט ובדקו אם הוא יסכים להישאר בתנאים כספיים נמוכים יותר, אחרי שהמאמן החדש מוטי איוניר דרש הבהרות אם להתבסס על רייכרט בבניית הקבוצה או שמא עליו לחפש לו מחליף. הם שמעו מהקשר כי הוא מקווה בימים הקרובים להגיע לבלגיה ולסכם בקבוצה חדשה.

בן רייכרט יוכל לעבור לליגה הבלגית ללא כל תמורה, וסוכנו הוא דודו דהאן אשר ידוע בקשריו הטובים בבלגיה. לפי גורמים אצל האדומים, גנט, מכלן ומוסקרון הן הקבוצות שבוחנות את האפשרות לצרף את רייכרט בן ה-23.

הקשר כבש אשתקד שער ליגה בודד ב-28 הופעות ליגה ובמהלך הליך הפירוק, קיצץ בחוזהו שקוצר עד תום העונה החולפת. המושבה הישראלית בבלגיה כוללת את ליאור רפאלוב, רמי גרשון וקני סייף, כשאופיר דוידזאדה צפוי לחזור לישראל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי