פערים בין אופה להפועל ת"א בעסקת גוטליב, לקס חתם

אדי גוטליב
אדי גוטליב | אודי ציטיאט

האדומים דורשים כפול מהסכום שהציעו הרוסים והעסקה תקועה. הקבוצה לא תעמוד בדרכו של דגני, הקשר שהושאל לסכנין בעונה שעברה ישחק עמה בלאומית

(גודל טקסט)
בהפועל תל אביב ממתינים להחלטה של הבלם אוראל דגני על המשך דרכו במועדון. הבעלים איציק ושרון ניסנוב אמורים לשוחח פעם נוספת עם השחקן, בזמן שסוכנו בודק הצעות מאירופה. לאחרונה הוזכרו בית"ר ירושלים ובני יהודה כמתעניינות בשחקן, אבל המגעים לא התקדמו.


בהפועל ת"א הבהירו כי הם רוצים להשאיר את דגני, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, אך לא יעמדו בדרכו אם יבקש לעזוב. המאמן מוטי איוניר דורש לדעת מה קורה עם השחקן כדי להחליט האם להביא חלוץ זר או בלם זר. למאמן מספר מועמדים זרים ובקבוצה ממתינים לעזיבתם של אדי גוטליב ועומרי אלטמן כדי להשתמש בכספים שיתקבלו עבורם כדי לחזק את הקבוצה.


 

קבוצת אופה הרוסית הציעה אתמול (רביעי) להפועל ת"א 330 אלף יורו עבור גוטליב, בעוד שהאדומים דורשים 600 אלף יורו. בקבוצה הבהירו שהשחקן תחת חוזה ועליו להתייצב לתחילת האימונים. גוטליב, שמחזיק בדרכון רוסי, מעדיף את ההצעה של אופה על זו של מכבי חיפה והפועל ת"א.


מי שחזר למועדון וחתם רשמית על חוזה חדש לשלוש שנים נוספות הוא ניר לקס, שבעונה שעברה הושאל לבני סכנין וכעת סיכם על המשך דרכו במועדון. הקשר אמר לאתר הרשמי: "אני מתרגש מאוד לחזור הביתה. מבטיח לעשות הכל בשביל להחזיר את המועדון למקום הראוי לו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי