אביחי ידין תובע 350 אלף שקל מהפועל תל אביב

ידין
ידין | צילום: ערן לוף

הקפטן פנה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל בדרישה להורות לאדומים לשלם את הסכומים שהובטחו לו על ידי האחים ניסנוב: "המועדון יוצר מחלוקת מלאכותית כדי לנסות לצמצם את התשלום"

(גודל טקסט)
קפטן הפועל תל אביב אביחי ידין הגיש היום (ראשון) תביעה למוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל באמצעות עורך דינו רועי רוזן בדרישה להורות לקבוצה לשלם לו 350 אלף שקל שלטענתו הובטחו לו על ידי האחים ניסנוב באמצע הליך הרכישה של המועדון.


"ביום 17.1.2017 נשלחה הודעה מצד המועדון במסגרתה הודיע המועדון אלו חוזים מאומצים ככתבם וכלשונם לכל דבר ועניין ושמו של התובע נכלל ברשימה", נאמר בכתב התביעה. לאחר מכן נמסרה הודעה ברורה לחשב המועדון רו"ח יניב משולם להכין שיקים בנושא. מר משולם הכין את השיקים לחתימה ואו אז נשמעה בחצי פה טענה לא ברורה לגבי כך ש'אי אפשר למסור שיקים קדימה'".



בשבועות האחרונים ביקשה הפועל תל אביב מכל השחקנים לבטל את ההסכמים באופן חד צדדי והזהירו כי מי שלא יישר קו עם הדרישות המועדון ישוב לאחריות הנאמן לשם מכירתו לקבוצה אחרת.


לסיכום נכתב: "לטעמו של השחקן מדובר במחלוקת מלאכותית שיצר המועדון כדי לנסות ולצמצם את תשלום החוזה אותו אימץ נוכח העלויות הכבדות, לשיטתו של המועדון. השחקן יטען כי על המועדון לשלם לו כאמור את הסכום במלואו. בשל כל המפורט בתביעה מתבקש הבורר הנכבד לקבל את התביעה במלואה ולהורות למועדון לשלם לשחקן את הסך של 350 אלף שקל בתוספת להוראות ההסכם, בצירוף הפרשי הצמדה וריבית ולחייב את המועדון בהוצאות הליך זה". הבורר בהליך יהיה עו"ד בנימין טמיר.


האחים ניסנוב. הבטיחו שיכבדו את החוזה (דני מרון)האחים ניסנוב. הבטיחו שיכבדו את החוזה (דני מרון)


מהקבוצה נמסר בתגובה: "בניגוד לפרסומים השונים, מועדון הפועל תל אביב והקפטן אביחי ידין סיכמו על המשך דרכו של הקפטן תוך מודעות לכך שבהמשך ייפתח הליך בוררות על כספים עליהם יש מחלוקת. כזכור, מדובר על מחלוקת כספית אשר הוזכרה גם בהודעה הרשמית שפרסמנו בזמנו, כך שאיש לא הופתע מהגשת הבוררות וחבל שכך מוצגים הדברים. המועדון והקפטן אביחי ידין ימשיכו להתמקד במטרה העיקרית שלנו – העפלה בחזרה אל ליגת העל בתום העונה".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי