מאמנו של ברונו סוארס: "הוא עובר להפועל תל אביב"

ברונו סוארס
ברונו סוארס | מסך

לפי דיווחים בנורבגיה, מוטי איוניר יצרף את הבלם הברזילאי (28, 1.94 מטרים) שהתיר את חוזהו בהאוגסונד בחודש שעבר. לפני ההצעה מהאדומים היה קרוב לחתום באיראן. במועדון אישרו מו"מ מתקדם

(גודל טקסט)
מוטי איוניר אישר בשבוע שעבר שלא מן הנמנע שהפועל תל אביב תצרף זר לעמדת הבלם לאור עזיבתו של אדי גוטליב, ועל פי דיווח בנורבגיה נראה שהקבוצה סיכמה עם הברזילאי ברונו סוארס על הגעתו.


יתרה מכך, לפי אותו דיווח מאמנו של סוארס בקבוצה הנורבגית האוגסונד, אריק הורנלנד, אישר שהוא עוזב את המועדון וחותם בהפועל תל אביב. כבר לפני מספר שבועות הבלם הגיע עם המועדון לסיכום על התרת חוזהו והוא אף היה קרוב לחתום בליגה האיראנית, אולם העסקה פוצצה וכעת הוא בדרכו לישראל. בנורבגיה, מאז שחוזהו הותר, הוא מתאמן כדי לשמור על כושר.


 



סוארס (בן 28, 1.94 מטרים) לא רשם הצלחה גדולה בהאוגסונד, זאת בלשון המעטה, ולמעשה רשם שתי הופעות בלבד במסגרת הגביע הנורבגי ואילו בליגה ישב 11 פעמים על הספסל ולא זכה לשחק, ובחמישה מפגשי ליגה נוספים ישב ביציע. לנורבגיה הוא הגיע רק במארס האחרון, לאחר שסיים את חוזהו בקאיראט אלמאטי הקזחית. לפני מעברו לקזחסטן הוא היה שלוש שנים בדואיסבורג הגרמנית ורשם 111 הופעות בליגת המשנה בגרמניה. בשנה בה הקבוצה הייתה בבונדסליגה לא זכה לשחק והיה פצוע במרבית העונה. למעשה גם בקאיראט מיעט לשחק והופעת הליגה האחרונה שלו נרשמה ב-3.4.2016 – משמע 15 חודשים ללא הופעת ליגה.


הברזילאי זכה לכבוש שש פעמים במהלך הקריירה והוא זכור בחגיגתו המיוחדת עם מוצץ בפיו בעת ששיחק בגרמניה. בהפועל תל אביב אישרו מאוחר יותר לספורט1 את מועמדותו של הברזילאי, אך בניגוד לידיעות בנורבגיה טענו שעדיין ישנם פערים על אף המו"מ המתקדם. האדומים כבר החיתמו את החלוץ הברזילאי דנילו ועלולים להיפרד מאוראל דגני, שמערכת היחסים שלו עם המועדון עלתה על שרטון. 



סוארס חוגג במדי דואיסבורג (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי