גוטליב יצא עם הפועל ת"א לפולין, דגני נשאר בישראל

אדי גוטליב
אדי גוטליב | דני מרון

הבלם המריא עם האדומים למחנה האימונים לאחר שעסקת העברתו לאופה נתקעה, חברו יתאמן עם מאמן אישי וצפוי להגיש תביעה בימים הקרובים. משחק ההכנה מול אומוניה ניקוסיה (שני, 19:00) ישודר בספורט1

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב יצאה הבוקר (שני) למחנה האימונים בפולין בו תנסה להתגבש חברתית ומקצועית לקראת העונה הלא פשוטה שמצפה לה בליגה הלאומית והמשימה לחזור לליגת העל בתוך עונה אחת בלבד. משחק ההכנה מול אומוניה ניקוסיה (שני, 19:00) ישודר בספורט1.

הבלם אדי גוטליב המריא עם הקבוצה לאחר שמכירתו לקבוצת אופה הרוסית נתקעה ולא יצאה לפועל בשל קשיי תשלום של הרוסים. במועדון הבהירו כי לגוטליב יש חוזה בקבוצה ועד תום מועד חלון ההעברות עליו להחליט היכן לשחק. "תג המחיר שלו ידוע ואיש לא לוחץ עליו לעזוב".

מי שנותר בישראל הוא הבלם אוראל דגני אשר יזכה למאמן מיוחד שיעבוד איתו במתחם חודורוב יחד עם רמזי ספורי השייך למועדון ועדיין לא חתם על חוזה חדש. דגני צפוי להגיש בימים הקרובים תביעה למוסד לבוררות נגד המועדון, אשר דורש ממנו להחזיר כ-170 אלף שקל שקיבל. לטענת נציגי דגני, המועדון לא הפקיד כחוק את חוזהו ברשות לבקרה התקציבית.

המאמן מוטי איוניר הבהיר כי סגל הקבוצה סגור לאחר החתמת הבלם ברונו סוארס, ומעכשיו כל המאמצים יפנו לחיבור השחקנים הרבים שהגיעו לקבוצה איכותית. "תהיה ליגה קשה ואנחנו נגיע מוכנים", אמר המאמן. הקשר הברזילאי פבריסיו מארקס טוסי (20) נרכש ובשל סגירת הסגל יושאל בעונה הקרובה.

אוראל דגני. לא רוצה להישאר (עדי אבישי)
אוראל דגני. לא רוצה להישאר (עדי אבישי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי