פדרו גלבאן כבש, 0:3 להפועל תל אביב על פולוניה שרודה

הפועל תל אביב
הפועל תל אביב | צילום: הפועל תל אביב

האדומים פתחו את מחנה האימונים בפולין ברגל ימין. עידן כהן בישל לאקס בני יהודה (32) ולעידו אקסברד (39), איוניר: "לא מתרגשים". 2:6 להפועל חיפה עם צמד לתורג'מן, אשדוד ניצחה 0:2

(גודל טקסט)

 הפועל תל אביב פתחה הערב (חמישי) את עונת 2017/2018 עם ניצחון 0:3 על פולוניה שרודה מהליגה הרביעית בפולין במשחק הראשון במחנה האימונים.

פדרו גלבאן כבש את השער הראשון בדקה ה-32 לאחר בישול של עידן כהן. שבע דקות מאוחר יותר כהן הכפיל את כמות האסיסטים שלו במשחק כאשר מסירה שלו הסתיימה בשער של עידו אקסברד. בדקה ה-90 יונתן רודיונוב שעלה מהספסל קבע את תוצאת המשחק לאחר מסירה של גיא בגד.

מאמן הקבוצה, מוטי איווניר אמר לאחר המשחק: "אנחנו מרוצים בעיקר מהמחצית הראשונה שהייתה טובה. לא חוגגים שום דבר, בסך הכל שיחקנו מול יריבה שציפינו לנצח אותה. מבחינתנו, אנחנו מתרגלים מגוון מערכים באימונים והמטרה העיקרית הייתה לגבש את צורת המשחק ולתת לשחקנים לצבור דקות משחק. בשביל משחק ראשון היו הרבה מאוד סימנים טובים".

בעוד יומיים (שבת) הפועל תל אביב תערוך את משחק ההכנה השני שלה מול מילואי לך פוזנאן מפולין, וביום שני היא תגפוש את אומוניה ניקוסיה הקפריסאית.


הפועל תל אביב מודל 20017/2018 (צילום: עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב)


משחק אימון: הפועל חיפה – ארסנל קייב 2:6

לאחר שניצחה 0:3 במשחק הראשון את מילואי שחטאר דונייצק, הערב (חמישי) הפועל חיפה הביסה 2:6 ארסנל קייב ושמרה על מאזן מושלם במחנה האימונים. ראדו גנסארי ואלון תורג'מן, צמד החלוצים, כבשו פעמיים כל אחד. דור מלול וענר שכטר הוסיפו.

קלינגר פתח עם שלושה בלמים, כאשר השבדי רסמוס סויסטט פתח במרכז ההגנה ודור מלול שב לעמדת המגן הימני. מהראן לאלה, שעמד אתמול בפני בית הדין של פרשת החומרים האסורים, הצטרף לחבריו באוקראינה.

משחק אימון: מ.ס אשדוד – אריס לימסול 0:2
מ.ס אשדוד השיגה הערב (חמישי) את ניצחונה הראשון במחנה האימון בסלובניה. אחרי שתי תוצאות תיקו – מול ראדומייה ואיסטנבול בשאקהשיר- גברו שחקניו של יוסי מזרחי 0:2 על אריס לימסול. חן עזריאל (38) ואדילסון באהייה (44) כבשו את השערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי