רשמית: יצחק שום רכש את הפועל כפ"ס מסתיו שחם

יצחק שום וסתיו שחם במעמד החתימה
יצחק שום וסתיו שחם במעמד החתימה | אתר רשמי

התחלה חדשה בקבוצה מהשרון. סתיו שחם העביר את הזכויות על היורדת ללאומית למאמן העבר המעוטר: "בטוח שימשיך את הדרך אותה התחלתי"

(גודל טקסט)
עידן חדש בהפועל כפר סבא. בעלי המועדון סתם שחם הודיע הערב (ראשון) רשמית על העברת המועדון לידיו של שחקן ומאמן העבר המעוטר יצחק שום. שווי העסקה מוערך בכ-350 אלף שקלים, כאשר 90 אחוזים מבעלות המועדון עברו לידיו של שום ו-10 אחוזים נוספים שייכים לעמותה.


שחם, שהחזיק בקבוצה בארבע השנים האחרונות, מסר לספורט1 הערב: "אני מאושר לסיים את דרכי בכדורגל הישראלי. עברתי ארבע שנים מאתגרות ומרתקות, מתוכן שלוש שנים נפלאות ושנה אחרונה שארצה לשכוח ומהר".


 



"אני משאיר מועדון לתפארת עם מחלקת נוער מפוארת ובית ספר לכדורגל עם 1,500 ילדים" הוסיף שחם, וסיכם: "אני שמח ששום, שחקן העבר הגדול ביותר של המועדון הזה, לוקח את המועדון ובטוח שימשיך את הדרך אותה התחלתי".


הפועל כפר סבא כידוע ירדה העונה בחזרה לליגת המשנה במחזור סיום העונה וכחלק מהכנותיה לעונה בליגה הלאומית כבר הודיעה על מינויו של מסאי דגו למאמן הקבוצה. לסגל הצטרפו עד כה חליל פריג, סתיו נסיקובסקי, רועי זיקרי, בן כוואז, מיקי יאזו, איתי אלקסלסי ועידן דוד.



שחם. סוף עידן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי