גוטליב ודגני מתאמנים בנפרד משאר שחקני הפועל ת"א

אדי גוטליב
אדי גוטליב | דני מרון

שני הבלמים, שלא נמצאים בתוכניות, עורכים רק את אימוני הכושר עם יתר חבריהם. גוטליב, שמעדיף לצאת לאירופה, הצטרף לסוכנות של דודו דהאן

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מגבירים את קצב האימונים לאחר שובה של הקבוצה מההכנה שנערכה בפולין. המאמן מוטי איוניר פועל לחיבור המקצועי של שחקני הרכש עם השחקנים שנותרו מהעונה שעברה כדי להגיע מוכנים למשחקי פתיחת העונה. משחקה הרשמי הראשון של הקבוצה ייערך ביום חמישי באצטדיון רמת גן בגביע הטוטו, אז תתארח אצל הפועל רמת גן.

הבלמים אוראל דגני ואדי גוטליב אינם בשלב זה בתוכניות המקצועיות של המועדון כשהשניים עורכים יחד עם הקבוצה רק את אימוני הכושר, ובשאר הזמן מתאמנים לבד במסגרת המועדון. גוטליב, שהצטרף לסוכנות של דודו דהאן, לא הצליח להשלים את המעבר שלו לקבוצת אופה הרוסית ומכבי חיפה. במועדון לא רוצים שחקן שאינו מחוייב לעונה הנוכחית ומבקש מועדון בכיר אחר.

בהפועל הכריז אחד הבעלים איציק ניסנוב כי מעכשיו מחירו של גוטליב הוא מיליון יורו אחרי שהתג הקודם עמד על 550 אלף יורו בלבד. נראה כי עד תום מועד ההעברות העדיפות של גוטליב היא לחתום באירופה, אחרי שמכבי חיפה הודיעה השבוע שהיא יורדת מהשחקן. דגני, שהוצא מהסגל עוד לפני מחנה האימונים בפולין אליו לא המריא, ממתין לפתיחת הבוררות שהגיש נגד המועדון כשהדרישה שלו היא לשלם לו לעונה הנוכחית את מלוא חוזהו, הנאמד במעל מיליון שקלים.

אוראל דגני (דני מרון)
אוראל דגני (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי