לא מתרוממת: 0:0 חלש להפועל ת"א מול הפועל רמת גן

הפועל ת"א
הפועל ת"א | עדי אבישי

האדומים היו רחוקים מלהרשים במשחק הראשון בגביע הטוטו. נג'וקו מנגד, הרבה להחמיץ. איוניר: "לא יודע מי קבע שנעלה בקלות". 0:7 לחדרה על רמה"ש, 0:3 לכפר סבא

(גודל טקסט)
המסע של הפועל תל אביב חזרה לליגת העל החל הערב (חמישי) בצורה חלשה ומאכזבת. 0:0 אצל הפועל רמת גן ואריק בנאדו בפתיחת גביע הטוטו הותיר את החבורה של איוניר עם ידיעה שיש לה לא מעט עבודה ואם מישהו חשב שזה יהיה טיול, כנראה שהוא יתבדה.


איוניר עלה בהרכב חזק אבל ההתקפה של האדומים שלא פגעה במשחקי ההכנה נראתה כך גם הפעם. הברזילאי דנילו לא הורגש וגם פדרו גלבאן לא ממש תרם.




מנגד, הפועל רמת הייתה יכולה להכריע את המשחק לזכותה, אך ג'ייקוב נג'וקו שהגיע מעירוני קריית שמונה הרבה להחמיץ ומנגד, אריק ינקו מנע גם הוא אפשרויות הבקעה של המארחת.





איוניר. בכורה בהפועל ת"א (עדי אבישי)


האדומים עוד היו קרובים בסיום עם הזדמנות של עידו אקסברד אך החלוץ שלח ליד העמוד והוכיח שכדאי לאיוניר לעבוד על הסיומת בשבועות שנותרו עד פתיחת העונה. בשלישי מצפה לו כבר בני לוד בגביע הטוטו.



מנגד, בכורה לבנאדו ברמת גן (עדי אבישי) 



תצוגה נאה של אוהדי הפועל ת"א (עדי אבישי)


איוניר: "לא יודע מי קבע שנעלה בקלות"
מאמן הפועל תל אביב מוטי איוניר אמר בסיום: "באתי לקבוצה למשימה ברורה וגדולה. אני לא יודע מי קבע שאנחנו העולה הבטוחה. זה לא יהיה קל וצפויים מאבקים קשים. אני שמח שלא פתחנו את העונה ברגל שמאל וזה כבר מעודד".

מאמן הפועל רמת גן אריק בנאדו שמח לחזור למגרשי הליגה: "התגעגעתי והיום התרגשתי. היה כיף לחזור. זאת תהיה ליגה עם כמה קבוצות שיאבקו על העלייה. לגבינו? אני מרוצה ממה שראיתי היום ואנחנו עם הפנים קדימה".



הרכבים

הפועל תל אביב: אריק ינקו, עידן כהן, ישראל ראש, ברונו סוארס, טל בנש, אביחי ידין (רז נחמיאס, 76), ניר לקס, מוטי ברשצקי (אופיר טקיאר, 80), פדרו גלבאן  (גיא בדש, 59), עידו אקסברד (איציק שולמייסטר, 87), דנילו לופס (ג'וזף גנדה, 65).


הפועל רמת גן:
טל בומשטיין, עופרי ארד, ג'ייקוב נג'וקו (ניר שרון, 65), שרון זיסו (רפאל דה סילבה, 58), שגיב כהן, שמוליק מלול, אנמאו מקונן, עוז פרץ, לירן רוטמן (יריב קלמרו, 73), עידו שמרון, עדי תמיר.


מהלך המשחק

דקה 12
ידין קיבל כדור במרכז המגרש, התקדם ובעט מ-25 מטרים, עופרי ארד שם את הראש והרחיק את הכדור לקרן.


דקה 29עוז פרץ קיבל כדור במרכז המגרש ומסר לג'ייקוב נג'וקו ברחבה, נג'וקו בעט כדור מסובב, אריק ינקו שמט וההגנה הרחיקה.



נג'וקו מול בנש (עדי אבישי) 


דקה 35
הכדור הגיע לאביחי ידין ברחבה, הקפטן בעט ממצב נוח גבוה מעל השער. 


דקה 52פדרו גלבאן שלח כדור קרן מימין לרחבת ה-16, מוטי ברשצקי השתלט ובעט שטוח, הכדור טס ליד הקורה השמאלית. 


דקה 63הגבהה של שמוליק מלול לעבר השער, ינקו זינק והדף לקרן.


דקה 67 –  ג'וזף גנדה שלח כדור עומק להרחבה היישר אל עידו אקסברד, זה בעט חזק מעשרה מטרים, הכדור חלף ליד הקורה השמאלית. 


דקה 84 הפועל תל אביב נשארה בעשרה שחקנים אחרי שניר לקס ספג צהוב שני ובעקבותיו אדום .


בנאדו מתוח על הקווים (עדי אבישי)



עירוני ניר רמה"ש – הפועל חדרה 7:0

העולה החדשה ללאומית שצירפה לא מעט שחקנים הטביעה חותם ראשון עם ניצחון ענק על החבורה של חיים שאבו. הקשר סמיר באירקטרביץ' שהגיע מהפועל פתח תקווה כבש ראשון (12) ורכש נוסף, עלי חטיב הוסיף את השני בדקה ה-20. עוד שחקן רכש, אוהד קדוסי נעץ את השלישי בדקה ה-66 עבור החדרתים והשלים צמד בדקה ה-75. גיא כהן הוסיף את החמישי בדקה ה-79. אילון אלימלך (89) ועלי חטיב השלים צמד אישי בתוספת הזמן.


הפועל כפר סבא – מכבי הרצליה 0:3

מסאי דגו החל את דרכו עם תצוגה מרשימה מול החבורה של לחמן. עד הדקה ה-78 היתה התוצאה בדרבי השרון מאופסת אך צמד של רועי זיקרי תוך שתי דקות (78, 80) ושער של רז כהן (84) השלימו ניצחון ליורדת ואולי תקוות להמשך.



רז כהן, שער בניצחון היורדת (עדי אבישי)



בית"ר ת"א/רמלה – הפועל קטמון 1:1

קרב בין שתי קבוצות עם שאיפות לעונה טובה. קטמון שעשתה רכש נהדר בקיץ עלתה ליתרון משער של הניגרי ג'ורג' אקפביו בדקה ה-26, אך רז יצחק שהגיע מהפועל תל אביב איזן בדקה ה-40.
 


הפועל ראשל"צ – הפועל מרמורק 1:2

החבורה מעיר היין גם היא ביצעה רכש שמסמן צמרת ורשמה 1:2 דרמטי על העולה החדשה. אחד מאותם שחקנים שהצטרפו, גיל יצחק שהגיע משעריים העניק יתרון בדקה ה-36, שלומי אביסדריס שהגיע מבית"ר ירושלים הוסיף את השני ובתווך אלי הרוש שהגיע למרמורק מבני יהודה צימק.


תוצאות נוספות:
הפועל עפולה – אחי נצרת 5:3, עירוני נשר – הפועל נצרת עילית 2:3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי