ספורי דורש מהפועל ת"א חוזה ארוך ו-100 אלף דולר לעונה

ספורי. דרש לעזוב את הפועל תא ומצא בית חדש
ספורי. דרש לעזוב את הפועל תא ומצא בית חדש | צילום: ערן לוף

החלוץ מסרב לחתום על חוזה חדש, האדומים לא צפויים להיענות לדרישותיו. דגני צפוי להיות בסגל למשחק מול בני לוד, בקבוצה מאמינים שגוטליב יימכר בשבועות הקרובים

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב טעמה אתמול (חמישי) משחק רשמי בליגה הלאומית לאחר שנים רבות. האדומים סיימו ב-0:0 חלש מול הפועל רמת גן במחזור הראשון של גביע הטוטו לאומית.

המאמן מוטי איוניר דיבר בתום המשחק על חסרונו של חלוץ מהיר לצדם של פדרו גלבאן, עידו אקסברד ודנילו לופס. איוניר התכוון לרמזי ספורי ששב מהשאלה מוצלחת בבני סכנין. ספורי לא שיחק אתמול ועדיין לא חתם על חוזה חדש. על פי גורמים המקורבים לקבוצה מתבבר כי השחקן דורש חוזה ארוך טווח ושכר של 100 אלף דולר לעונה. במועדון לא מתכוונים להיענות לדרישות הללו.

האדומים עדיין ממתינים להצעה על הבלם אדי גוטליב שהיה אמור לעבור לאופה הרוסית או למכבי חיפה, אך נשאר בסופו של דבר בקבוצה. גורם המקורב למועדון סיפר: "הכסף הזה (550 אלף יורו) עוצר את התוכניות שלנו, אבל אנחנו מאמינים שעד ספטמבר תהיה קבוצה שתרכוש את אדי".

איוניר הבהיר במקביל שהבלם אוראל דגני צפוי להיות בסגל כבר למשחק בשבוע הבא מול בני לוד. כזכור, ב-23 באוגוסט יתקיים הדין בתביעת הבוררות של השחקן שהקבוצה צריכה לשלם לו שכר של 1.1 מיליון שקלים.

אוראל דגני. יהיה בסגל (עדי אבישי)
אוראל דגני. יהיה בסגל (עדי אבישי)

"הציפיות הם לעלות לליגת העל, אבל הליגה הלאומית היא לא טיול", אמר איוניר בסיום המשחק". פתחתי נגד הפועל ר"ג במערך של 4:33 אותו השחקנים מכירים וגם השתמשתי בשיטת שלושה בלמים. נחליף שיטות בהתאם ליריבות. הפועל ר"ג היא אחת הקבוצות הטובות בליגה". ביציאה מחדרי ההלבשה הראה השוער אריק ינקו סימנים אדומים על בטנו. לטענתו אחד משחקני היריבה גלש לעברו עם ה'סטופקס' קדימה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי