רמזי ספורי חתם בהפועל ת"א ויושאל. בני יהודה, נתניה והפועל חיפה מעוניינות

ספורי
ספורי | דני מרון

האדומים שחררו לחץ בזכות ה-1:4 המוחץ על בני לוד בגביע הטוטו. הקשר האריך חוזה בשנתיים אבל יעבור בהשאלה לקבוצה בליגת העל. הירש במו"מ

(גודל טקסט)

ה-0:0 במחזור הראשון בגביע הטוטו מול הפועל רמת גן הכניס לחץ בהפועל תל אביב, לחץ שהשתחרר בזכות ה-1:4 המוחץ אמש (שלישי) על חשבונה של בני לוד.

מאז המשחק מול האורדונים דיברו ראשי האדומים ביניהם על הקושי לשוב בתוך שנה אחת לליגת העל, אבל כבר אתמול אפשר היה לשמוע זמירות חדשות כשהשחקנים הביעו אמונה שלמה ביכולתם לחזור לליגה הבכירה כבר בסיום העונה הקרובה.

למרות זאת, במועדון לא מסתנוורים מהניצחון ויודעים שבליגה יהיה הרבה יותר קשה מול הקבוצה מלוד. "המגרש בלוד הוא אחד הקשים, ואנחנו מודעים לכך שהם שיחקו בהרכב חסר", אמר גורם במועדון. "אנחנו עדיין לומדים את הליגה הלאומית ועושים ניסיונות". המאמן מוטי איוניר העדיף להתייחס לצד המקצועי: "שיחקנו טוב ומאוד התקפי בפתיחת המשחק, ובהמשך השחקנים הורידו את הרגל מהגז. נצטרך לשים לב לדברים האלה".

במקביל הקשר רמזי ספורי שהיה במגעים עם מועדון נעוריו חתם לעוד שנתיים אך לא ישחק בשורות הקבוצה בליגה הלאומית. ספורי יושאל לקבוצה אחרת כאשר הפועל חיפה, בני יהודה ומכבי נתניה כבר פנו לנציגו אבי נמני. ספורי שיחק אשתקד בבני סכנין יחד עם ניר לקס שחזר למועדון.

ברונו סוארס ופדרו גלבאן. יחזרו ליגה בתוך שנה? (עדי אבישי)
ברונו סוארס ופדרו גלבאן. יחזרו ליגה בתוך שנה? (עדי אבישי)

הבלם אוראל דגני, שהליך הבוררות שלו מול המועדון ייפתח ב-23 באוגוסט, שב לשחק בהרכב והוכיח את חשיבותו הרבה לייצוב המערך האחורי של איוניר. גורמים במועדון טוענים כי המנכ"ל החדש רובי רגב לא יעסוק כלל בנושאים המקצועיים, אלא יתרכז בגיוס ספונסרים וניהול הצד הפיננסי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי