הפועל תל אביב רוצה לצרף את דידייה ברוסו

דידייה ברוסו
דידייה ברוסו | דני מרון

מוטי איוניר לא מרוצה מהמחץ בהתקפה ורוצה לצרף את הקשר מחוף השנהב אותו אימן בעירוני ק"ש. מי שישלם את המחיר הוא דניאל לופז המאכזב. הקבוצה תשאיל חמישה שחקנים

(גודל טקסט)

 ערב משחק פתיחת העונה באצטדיון הברפלד מול הפועל ראשון לציון, הפועל תל אביב מובילה מהלך לשינוי הסגל. בקבוצה אישרו שמנסים להוציא לפועל מהלך בו יגיע הקשר דידייה ברוסו מעירוני קריית שמונה ויחזק את הקישור ההתקפי. ומסתמן שמי שיעזוב הוא החלוץ הברזילאי דניאל לופז, שלא מצליח לספק את הסחורה. גם מ.ס. אשדוד הביעה עניין בברוסו.

המאמן מוטי איוניר אמר שהוא אינו מסתנוור משני הניצחונות בגביע הטוטו על בני לוד והפועל פתח תקווה ושקיים צורך לתקן דברים בנפילת הקצב והמחץ ההתקפי. מי שהביא את ברוסו לקריית שמונה הוא איוניר, שכזכור אימן את הקבוצה בתחילת העונה החולפת אך פוטר אחרי שמונה מחזורים.

כפי שכבר פורסם, הכוונה היא לצרף בזמן הקרוב את החלוץ שחר הירש ממכבי חיפה, ששיחק בעונה שעברה בשורות האדומים והיה שותף לירידה לליגה הלאומית. לפחות חמישה שחקנים מהסגל הרחב יושאלו לעונה אחת, בהם רמזי ספורי, ישראל ראש שתלוי בהמשך דרכו של אוראל דגני ושלושה צעירים נוספים שיקבלו הזדמנות לרכוש ניסיון במועדון חלופי. כשלושת אלפים אוהדים צפויים להגיע לתמוך בקבוצה נגד הפועל ראשון לציון.


איוניר. יודע שזה לא מספיק (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי