המכשול המשפחתי הוסר, דוס סנטוס ישחק במכבי חיפה

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | צילום: עדי אבישי

רעייתו של בלם מכבי פתח תקווה הסירה את התנגדותה להישאר בישראל. חיפושים אחרי קשר אחורי זר

(גודל טקסט)
 בלם מכבי פתח תקווה, אליסון דוס סנטוס, ישחק בעונה הבאה במכבי חיפה. כבר בחודש ינואר הביעו הירוקים נכונות להחתים את השחקן וניהלו עמו משא ומתן, כאשר הברזילאי מסיים את חוזהו בפתח תקווה בסיום העונה. המכשול היחיד היה סירובה של אשתו של השחקן להישאר בישראל, אך בימים האחרונים אישרו בסביבתו של השחקן כי היא הביעה את הסכמתה והמשפחה כבר החלה בחיפושים אחר דירה בחיפה. 

 

 

בכל מקרה החתימה הרשמית צפויה להיערך רק בסיום העונה. הצטרפותו של דוס סנטוס יכולה לפגוע במעמדו של הבלם הולמאר איולפסון כאשר במועדון גם קיבלו החלטה שהמגן גארי קגלמאכר יחזור לעמדתו הטבעית כבלם, בעוד דקל קינן צפוי להמשיך עונה נוספת. בנוסף, בחיפה מעוניינים בקשר אחורי משמעותי ואחת השמות שעלו שמו של הקשר דין פורמן שגדל במחלקת הנוער של צ'לסי. 

 

 

 

 

 

פורמן, 28, הופיע 36 פעמים במדי נבחרת דרום אפריקה ועבר בריינג'רס, אולדהאם, ברדפורד ודונקסטר, לפני שחזר ב-2015 למולדתו. בנוסף במועדון מעוניינים בקשר ישראלי בכיר ובראש הרשימה נמצא קשר הפועל באר שבע מאור בוזגלו שצריך להסכים לרדת בשכרו. במועדון לא ירדו מהחלום להחזיר את ליאור רפאלוב.

גיא לוזון. צילום: דני מרון
 

בינתיים בקבוצה הביעה שביעות רצון מהעפלתה של מכבי תל אביב לגמר גביע המדינה, מה שמשאיר לחיפה סיכוי להגיע לאירופה דרך המקום הרביעי. לפיכך, ציינו במועדון את חשיבות המשחק הקרוב מול אותה מכבי ת"א. הבלם דקל קינן ייעדר בגלל צהובים ומארק ואליינטה צפוי להחליפו בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי