יצחקי: ביקשתי לעזוב את מכבי ת"א, ארבלדזה לא החזיק ממני

ברק יצחקי
ברק יצחקי | צילום: ערן לוף

החלוץ התראיין ב-103FM: "יש סיכוי לזכות באליפות". "צריך לכבד את בן חיים הבלם ובניון". וגם: הסיפסול במשחק העונה

(גודל טקסט)
 אחרי ההעפלה לגמר גביע המדינה, התראיין חלוץ מכבי תל אביב ברק יצחקי ב-103FM, והתייחס לפציעתו בשריר הירך האחורי: "מחר אעבור בדיקת אולטרסאונד.  מרגיש שיש לי קרע, אבל מקווה שהוא לא גדול. אלה פציעות שקורות לכל ספורטאי. עברתי פציעות קשות יותר ואני מקווה שהן מאחוריי, אלה דברים קטנים יותר. אלה לא דברים שמפריעים לי לשחק ברמה המנטלית, כי זה דבר שקורה". החלוץ, שלא מרבה להתראיין, התייחס גם למאבק האליפות, הספסול במשחק העונה, התקופה הקשה תחת ארבלדזה, עתידו וחוסר הכבוד כלפי השחקנים הוותיקים.

 

מאבק האליפות: "אני ממש לא חושב שהאליפות נגמרה, המאבק נהיה  יותר קשה אבל יש עוד שמונה משחקים נגד קבוצות שיעשו חיים קשים לנו ולהפועל באר שבע. אני חושב שיש לנו סיכוי. לא הכי טוב בעולם, אבל עדיין יש סיכוי. שש נקודות זה מה שנשאר לסגור וכמובן שאנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים ולחכות שהם ימעדו כי זה לא רק תלוי בנו".

 

על כך שפתח אתמול ומי קובע את ההרכב: "יש סיבות לחלוקת עומס בין  שחקנים, וזה מה שהחליטו. כשניצחנו את ב"ש כשג'ורדי היה מאמן לא שיחקתי אפילו דקה והכל היה בסדר. ג'ורדי לא דוחף שאשחק. יש מאמן והוא זה שמחליט. בתקשורת סתם מחפשים סיפורים".

 

הניצחון בחצי הגמר: "לא היה קל נגד בית"ר ירושלים, אבל היה פחות  קשה מבמפגשים האחרונים מולם כי באנו מוכנים וזה עשה את זה קל יותר עבורנו. נכון שאם לא היינו עוברים זאת תחושה לא נעימה, במיוחד אחרי ההפסד בב"ש, אבל מה שטוב זה שידענו לשים את המשחק הזה בצד למרות כל הבאסה ולנצח משחק קשה מאוד מול קבוצה טובה ומוכשרת ונתן לנו סיבה להמשיך את העונה בחיוך".

 

"בתקשורת סתם מחפשים סיפורים" (ערן לוף)

 

החזרה לבית"ר בינואר: "אני ביקשתי לעזוב עוד לפני ההצעה מבית"ר כי  רציתי לשחק, הרגשתי שארבלדזה לא החזיק ממני ומן הסתם ברגע שרציתי לעזוב האופציה הראשונה היתה בית"ר שבה עשיתי את השנים היפות והתעצבתי כשחקן. בסופו של דבר קיבלתי תשובה שלילית ממכבי ואמרו לי שאני אקבל את ההזדמנויות שלי ואני שמח שזה קרה".

 

יוסי בניון: "כולם יודעים כמה אני בקשר טוב איתו. אני שמח שיצא לי  לשחק איתו כשחקן וכבן אדם ומבחינתי זה כבוד גדול שהוא נמצא איתנו במכבי ת"א. אני בטוח שהוא ישחק הרבה עד סוף העונה כי הוא חשוב לנו והיה בורג משמעותי בשינוי של הקבוצה. גם בתוך הקבוצה וגם מחוץ לקבוצה הוא חשוב מאוד למכבי תל אביב".

 

אם הפיטורים של ארבלדזה היו מאוחרים: "בואו נגיד שאנחנו משלמים  על זה שאיבדנו נקודות במקומות שלא היינו צריכים לאבד בתחילת הנקודה והיום רואים כמה הנקודות היו משמעותיות".

"ארבלדזה לא החזיק ממני" (דני מרון)

 

היכולת של טל בן חיים החלוץ: "אי אפשר לקחת לטל מה שהוא עשה  העונה. יש לו מספרים יפים והוא היה משמעותי בקמפיין האירופאי שלנו. יש תקופות טובות ורעות, והוא שחקן מאוד משמעותי במכבי תל אביב. אם הוא לא מבקיע שחקן אחר מבקיע". 

 

אם יזומן לנבחרת: "אני במשך שלושה חודשים נמצא בתקופה מאוד  טובה ולא רצתי לתקשורת לדבר על זה. מה שצריך לקרות יקרה. יש שחקנים כמו בניון ובן חיים שמגיעים למקומות שכולנו חלמנו להיות בהם, ואני חושב שצריך לתת לשחקנים כאלה יותר כבוד ולדעת להיפרד מהם, זאת דעתי האישית".

 

היחס לוותיקים: "חשבתי שיש איזהשהו מקום שיזמינו אותי אבל זה לא  קרה. לא ציפיתי יותר מדי כי אני יודע איך עובד הכדורגל הישראלי. מתי שירצו לקרוא לי אני אהיה שם. לא יקרה שום דבר אם יזמינו שחקן כמו בניון על הספסל כדי שיגיע למאה הופעות. צריכים לדעת להיפרד יפה משחקנים ולכבד".

 

עתידו במכבי ת"א: "בסוף השנה נגמר לי החוזה. זה לא סוד שאני נהנה שם ואם ירצו להאריך את החוזה אני מאוד אשמח, אבל בואו נחכה עד סוף העונה ונראה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי