הפועל תל אביב תפנה לשרון מימר, אם לא ימשיך בבית"ר ירושלים

שרון מימר
שרון מימר | דני מרון

האדומים סימנו מועמד חדש, שחקני ההגנה וקורצקי ספגו ביקורת אחרי ה-3:3 מול הפועל חיפה בסמי עופר

(גודל טקסט)
 בעקבות ה-3:3 אמש (שבת) נגד הפועל חיפה ירדה הפועל תל אביב מתחת לקו האדום כשמעליה הפועל אשקלון לה נקודה אחת יותר. האכזבה בהפועל תל אביב ענקית ואיש במועדון לא יצא מאצטדיון "סמי עופר" מאושר מהנקודה אותה הציל החלוץ שחר הירש.

 

עיקר הביקורת היא לכיוון שחקני החלק האחורי שנראו רע. בסביבת המועדון אמרו: "היו להפועל ת"א שתי קבוצות על המגרש. ההגנה ששיחקה כמו בליגה הלאומית וההתקפה שהייתה כמו צמרת ליגת העל. המזל הגדול הוא שהפועל חיפה לא הביסה אותנו כי כמות מצבים שניתנו לה לא הייתה בשום משחק של הפועל ת"א העונה". הבלם אדי גוטליב המורחק יחמיץ גם את המשחק נגד הפועל כפר סבא.

 

 

ביקורת הייתה גם על המאמן מנחם קורצקי שהחליט לעלות בהרכב בו שיחקו ארבעה שחקנים עם חום ועם שלשולים. "ההתנהלות בנושא השחקנים החולים היא לא מקצועית. מי שחולה עם חום לא צריך לשחק, היה עדיף ששחקנים אחרים יעלו בהרכב". מדובר בווירוס כשסער בנבנישתי נעדר בשל שפעת מספר ימים קודם ואליו הצטרפו אריאל הרוש, אוראל דגני, אייל משומר וג'ון צ'יבויקה. דגני קיבל בהפסקה עירוי של נוזלים.

 

השוער אריאל הרוש, שספג שלושה שערים, אך הציל את קבוצתו מספיגה של שערים נוספים, אמר. "זה היה משחק גרוע שלנו, עכשיו צריך לנצח את הפועל כפר סבא ולא משנה איך". במועדון מודאגים וברור להם כי התוצאה של הפועל אשקלון שתשחק במקביל במגרשה נגד בני יהודה שכבר הבטיחה את העונה הבאה בליגת העל עשויה לקבוע את גורלה. להרכב עשויים לחזור בן רייכרט, עופר ורטה וסער בנבנישתי.

 

שחקני הפועל חיפה חוגגים מול האין הגנה של הפועל תל אביב. צילום: ערן לוף
 

 

קורצקי ממשיך לטעון כי ניצחונות על הפועל כפר סבא ואשקלון נוסף על ניצחון נוסף על מ.ס אשדוד או הפועל רעננה יבטיחו עונה נוספת בליגת העל. נושא המאמן לעונה הבאה, שהוקפא זמנית בעקבות ההמתנה לחיים סילבס ויוסי אבוקסיס, החזיר לתמונה את מנחם קורצקי שעשוי להמשיך. בימים האחרונים בשיחות פנימיות עלה שמו של מאמן בית"ר ירושלים ושחקן העבר של הקבוצה שרון מימר שאליו לא הייתה פנייה והיא תעשה אם הוא לא ימשיך בקבוצתו.

 

אתמול הגיעו כ–4000 אוהדי הקבוצה ליציעי סמי עופר ובקבוצה מצפים כי נגד הפועל כפר סבא מעבר לכרטיסים שיועברו ליריבה, לא יהיה מושב אחד בלי אוהד באדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי