דן איינבינדר: יש לי הרבה סיבות להישאר בבית"ר ירושלים

דן איינבינדר ואיתי שכטר
דן איינבינדר ואיתי שכטר | דני מרון

הקשר התרגש מה-0:3 על סכנין ודיבר על עתידו, בית"ר תעמוד לדין על התפרעות האוהדים בגביע

(גודל טקסט)
 1 . לצד ההתעסקות בקריאות הגזעניות וברצון לחזור למסלול הניצחונות, הנושא 'החם' בכל הקשור לבית"ר ירושלים בסוף השבוע היה אחד – דן איינבינדר. הקשר הבינלאומי, שקיבל הודעה מהמאמן שרון מימר ביום שישי כי לא יהיה בהרכב, נכנס אמש (שבת) במחצית מול בני סכנין במצב של 0:0 והביא את המפנה עד לניצחון הגדול 0:3. איינבינדר הוכיח שכשהוא על המגרש הוא שם את כל הדיבורים בצדד ונותן את מאת האחוזים. בסיום המשחק, הקשר מיהר לחדרי ההלבשה, אך קריאות הקהל בשמו (בעידודו של איתי שכטר) החזירו אותו החוצה מלווה, במי אם לא, מאיר הרוש, האפסנאי המיתולוגי של הקבוצה.

בעמדת הראיונות ניכר שעוברים על איינבינדר ימים לא קלים, במה שמעצים עוד יותר את היכולת הגבוהה והמפנה שהביא (סחט את הפנדל הראשון). הקשר שהפך למלפפון החם של הקיץ כבר בחורף התייחס לאותם רעשים: "אני מנסה להתנתק מהרעש, אבל באיזשהו מקום זה פוגע".  אוהדי ואנשי בית"ר יכולים לשאוב מעט אופטימיות מהדברים של איינבינדר: "יש לי הרבה סיבות להישאר פה. אני מעריך את כל מה שהמועדון הזה נותן לי והתקדמתי גם בזכות המועדון והחברים פה. בסופו של דבר זה עניין של מו"מ. בכוונה אני לא משתמש במשפט: 'אני רוצה להישאר' כי אם זה לא יקרה יתחילו להגיד 'אה, הוא רצה, אבל זה לא קרה". 

שחקני בית

 

2. לא רק עתידו של איינבינדר צריך להדאיג את אנשי בית"ר. הבלם הספרדי חסוס רואדה סיפק עוד משחק נהדר, אולי במסגרת סיבוב הפרידה שלו מהמועדון. רואדה מסיים את חוזהו בתום העונה ומחזיק בהצעות מקבוצות אחרות, אך כפי שניתן ללמוד בינתיים הוא מפוקס כל כולו בקבוצה. יהיה מעניין לראות האם השחקן שהשכיח את סזאר ארסו ימשיך בבירה, כי לפגוע פעמיים ברציפות בבלם זר זוהי משימה ממש לא פשוטה בכדורגל הישראלי.

3. "היה כיף", היה מי שסיכם בקבוצה את הניצחון ותמצת את התחושה אחרי שבוע לא קל, בעיקר אחרי ההדחה הכואבת מהגביע. מה שעלול לקלקל את החגיגה היא ההעמדה לדין על ידי ההתאחדות בשל הישמעות קריאות גזעניות על ידי קומץ ביציע המזרחי, שכל פעם (שלוש פעמים סך הכל) שניסה לשיר איזה שיר בעל אופי בעייתי הושתק על ידי רוב האוהדים. הכדור כעת הוא בידיו של תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, שיקבל את דו"ח השיפוט ודו"ח המשקיף ובהתאם לכך יחליט באילו צעדים לנקוט. נגד הקבוצה כזכור עומד עונש על תנאי של הפחתת שתי נקודות, שהוארך בשנה על ידי בית הדין העליון, אחרי שזה החזיר את שתי הנקודות שהורדו לפני מספר שבועות. 

בעניין אחר, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את בית"ר ירושלים לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים (הדלקת אבוקה) במשחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי ת"א. הדיון יתקיים ביום חמישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי