קלינגר רוצה לחזור לנהל, כץ דוחף שיאמן קבוע את הפועל חיפה

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה | ערן לוף

שביעות רצון מהשינוי שהכניס המנג'ר הוביל לחילוקי דעות בהפועל חיפה: "ניר מנהל מקצועי טוב, אבל מאמן יותר טוב"

(גודל טקסט)
הפועל חיפה יוצאת מה-3:3 עם הפועל תל אביב ברגשות מעורבים. מצד אחד החיפאים הציגו את אחד המשחקים ההתקפיים הטובים של העונה, אלא שההגנה ידעה ימים טובים יותר. במועדון מדברים על השינוי ביכולת הקבוצה בשבועיים האחרונים לאחר שהמנהל המקצועי ניר קלינגר ירד לקווים במקומו של דני גולן.

קלינגר הודה כי מה שהכניס זה אי תרגול ההרכב לפני המשחק: "אני שמח שהצלחנו לייצר תחרות ועד שבת אף שחקן לא יודע מי יפתח". בחיפה טרם הבטיחו תיאורטית את ההישארות אבל יחלו בהכנות לעונה הבאה עם הגעתו של הבעלים יואב כץ לישראל בשבוע הבא. 
 

כץ היה רוצה לראות את המנהל המקצועי מאמן. בסביבתו אמרו: "קלינגר מנהל מקצועי טוב אבל מאמן יותר טוב. יואב לא החליט אבל ייתכן כי עתידו יוכרע אם ישאר כמאמן". קלינגר עצמו אמר: "המשחקים האחרונים עדיין לא עשו לי חשק לאמן. אני חושב שנחזור לקונספציה עם מנהל מקצועי ומאמן אבל לא נקבל החלטה לפני נחיתתו של יואב".

  

בנוסף בקבוצה החלו כבר לחשוב על מצבת השחקנים, כאשר אחת ההחלטות הראשונות שיקבלו במועדון תהיה לגבי הזרים, שרובם צפויים לעזוב. הברזילאי ז'וליו סזאר ייחתך ואילו עתידו של אליסון באהייה יקבע רק בסיום העונה. באהייה הרשים מאז ירידתו של קלינגר לקווים וזה יכול לעזור לו עם חוזה לעונה נוספת.
 

התלבטות קיימת לגבי השוער פיט פלטהאוזן והבלם ברונו פיניירו, הנחשבים מקורבים לכץ. הם נמצאים בתקופה לא טובה ולא מן הנמנע כי יעזבו. מי שעוד בכותרות לגבי עתידו הוא מקסים פלקושצ'נקו. השחקן מקבל קרדיט ואף כבש בשבת, כך שבמועדון בונים עליו כשחקן מפתח לעונה הבאה או כמלפפון חם בקיץ הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי