סירושטיין חילץ 1:1 לאשדוד מול ק"ש בדקה ה-90

מ.ס. אשדוד
מ.ס. אשדוד | צילום: אודי ציטיאט

קשטן ביצע לא מעט שינויים, גוזלן העניק יתרון, אך הבלם קבע שוויון

(גודל טקסט)
 עירוני קריית שמונה ומ.ס. אשדוד נפרדו בתיקו 1:1 באצטדיון הי"א במסגרת המשחק שנעל את המחזור השלישי של הפלייאוף התחתון.

המאמן תומר קשטן ערך מהפכה בהרכב הקבוצה הצפונית, שנראתה טוב במחצית הראשונה אך למעט בעיטה של דידייה ברוסו למשקוף בדקה התשיעית, כמעט לא נרשמו אירועים מיוחדים בשני הצדדים במחצית הראשונה.

המחצית השנייה נראתה אחרי כשאופיר ג'ראפי ומהדי זועבי הצילו את קבוצותיהם, ובדקה ה-62 נזאר אבו קטיפאן הצעיר בהופעת הבכורה שלו בהרכב פרץ נהדר בימין ותוך כדי תנועה הרים כדור לרחבת אשדוד, שובל גוזלן התרומם גבוה כדי לנגוח את ה-0:1 לק"ש.

כבר היה נראה שהקבוצה הצפונית בדרך לניצחון הראשון בתולדותיה באשדוד, אך בדקה ה-90 הרמה של הקבוצה המקומית לרחבה הגיעה לדין דוד, שהשאיר את הכדור למיקי סירושטיין שמקרוב דחק את השיוויון לקבוצתו.

שחקניו של קשטן שגם כך לא בסכנת ירידה הצליחו לעצור רצף של שלושה הפסדים, כשמנגד אשדוד עם 31 נקודות במקום העשירי מרוחקת שבע נקודות מהקו האדום וקרובה מאוד להבטיח הישארות בליגה.

הרכבים

מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, חאתם אל חמיד, מיקי סירושטיין, טום בן זקן (חן עזריאל 68), קרלו ברוצ'יץ', רועי בקל (דין דוד 78), תום מונד, דן ביטון, דולי מנגה (בנצי מושל 55), אור אינברום, לוסיו.


עירוני ק"ש: מהדי זועבי, נזאר אבו קטיפאן, דין מימוני, בר הלל, אורן ביטון, אמיר נסאר, שלומי אזולאי (עדן שמיר 83), עומר לקאו, דידייה ברוסו, אנאס מחמיד (עודד אלקיים 87), שובל גוזלן (שלומי אזולאי 92).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי