התעוררה בזמן: ב"ש דאגה להתעלות למרות האופוריה

הפועל באר שבע
הפועל באר שבע | צילום: אודי ציטיאט

החיסרון של מליקסון ואוגו פגע, בוזגלו הכניס רוח ועל הדילמה בנוגע לקורהוט

(גודל טקסט)
אין לי ספק שאת הערב הזה במושבה יזכרו זמן רב. התצוגה המדהימה של קהל האוהדים שמילא כל פינה במגרש עם 8,000 אוהדים שהגיעו כדי לעודד את האלופה, וגם אם בגלל המהפך המנטאלי במחצית השניה שהציגו השחקנים. 

בעיניי דווקא הכמות הגדולה של האוהדים היא זו שמעט פגעה בקבוצה במחצית הראשונה, ולא בגלל העידוד הבלתי פוסק אלא בגלל התחושה שכולם הגיעו לעוד הופעה של האלופה ושברור לכולם שאחרי משחק העונה יגיע גם ניצחון קליל על הקבוצה שהפכה לספקית נקודות ראשית לב"ש בשנים  האחרונות.

 

 

כל זה חילחל לדשא והביא את האלופה להפגין יכולת שהזכירה יותר את היכולת מהסיבוב השני הבינוני ולא את היכולת מהמחזורים האחרונים.

 

אז לא. זה קודם כל נובע מתחושת נינוחות שבכר וציוותו לא הצליחו למנוע מהשחקנים, הדיבורים על אליפות שנסגרה היכו במחצית הראשונה. תוסיפו לזה את ההיעדרות הקריטית של אוגו ומליקסון ותבינו שהאלופה איבדה את כל הקישור שלה.

 

ההיעדרות של מליקסון הייתה משמעותית מאוד לחלק הקדמי, הובאן וראדי חיפשו למי לתת את הכדור כדי שינהל את המשחק ופשוט לא מצאו, אוחנה נבלע באגף הימני במקום לשחק באמצע כמחליף קלאסי למליקסון וכל משחק ההתקפה של ב"ש נראה תקוע ונבנה על פעולות אישיות ולא קבוצתיות.

 


מה הוא יחליט לגבי קורהוט? (אודי ציטיאט)

 

הצלע השניה הקריטית בקישור היא ג'ון אוגו, כמה ביקורת קיבל הניגרי על הטמפרמנט הבוער שיש לו, אתמול אין לי ספק שהוא היה גוער בחבריו שנראו רכים מאוד ולא מחויבים.

 

הכניסה של בוזגלו הביאה לאיזון בחוליית הקישור, בוזגלו תפסואת האגפים כשבצד השני וואקמה, אוחנה נע למרכז, שטח המחייה הטבעי שלו, ופתאום ראינו את ב"ש הישנה והמוכרת, מניעה כדור בנגיעה, מסוכנת, מגיעה למצבים, כשהשיא היה הבישול האומנותי של וואקמה לשהר שכובש משחק שלישי ברציפות.

 

נראה היה שהשערים המהירים בנתניה השפיעו על המשחק במושבה כשבאר שבע הלכה מעט לאחור כדי לשמור על התוצאה ולמען האמת לא התקשתה לעשות זאת.

 


בהיעדרות של קונטה הוא יוכל לפרוח (אודי ציטיאט)

 

בכר שכבר עסוק מאוד בבניית הקבוצה לעונה הבאה מתלבט מאוד בעניינו של מיחאי קורהוט. מצד אחד לא מדובר במגן מבריק לא הגנתית ולא התקפית, הוא לא מבשל ולא כובש. מצד שני, הוא גם לא מספיק מהיר מול שחקני כנף איכותיים, אבל הוא יציב, מאוד יציב, מאוד מחויב ומאוד ובעיקר משתלב נהדר עם חבריו לקבוצ., ללא ספק דילמה גדולה במיוחד לאחר שאורן ביטון כבר הוחתם ויחד עם תורג'מן יש לאלופה שלושה מגנים שמאליים לעונה הבאה  אחד יותר מדי.

 

שבעה מחזורים נותרו וכל ניצחון מקרב את האלופה למטרה, מעשית האלופה צריכה למעוד פעם אחת כדי שכל העונה הזו תתהפך, למה רק פעם אחת? כי היא בקרוב מאוד תתארח אצל מכבי ת"א ועם פער נקודות של שלוש או ארבע נקודות המשחק בנתניה יהפוך להיות משחק אמיתי על תואר האליפות.

 

כעת ב"ש חוזרת למבצר האהוב שלה אמנם הפעם הירושלמים יגיעו עם שכטר בחוד אבל בעיני העדרותו הצפוייה של קונטה היא קריטית לא פחות כי הוא היחיד שהצליח באמת לעצור את טוני וואקמה.

 


בוזגלו, הפך את המשחק (אודי ציטיאט)

 

אם האלופה תעבור בשלום את המשחק הבא זה ללא ספק יוסיף לייאוש של מכבי ת"א שנראתה נפלא אבל עדיין לא הצליחה להתקרב לפסגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי