דיווח: קמיל ואצק על הכוונת של סלביה פראג לעונה הבאה

קמיל ואצק
קמיל ואצק | צילום: דני מרון

העיתון הצ'כי "דניק" טוען: הקשר המאכזב של הירוקים עשוי לחזור למולדתו, אחרי שהתקשה להרשים בעונת הבכורה בכרמל

(גודל טקסט)

קשר מכבי חיפה קמיל ואצק מועמד לחזור למולדתו בקיץ, כך על פי פרסום בעיתון הצ'כי "דניק". על פי הדיווח, ואצק נמצא על הכוונת של סלביה פראג, שגיבשה רשימת מועמדים יוקרתית לחיזוק לקראת העונה הבאה. סלביה נאבקת על האליפות בצ'כיה ואחרי 23 מחזורים היא במקום השני מרחק נקודה מהמוליכה ויקטוריה פלזן. 

ואצק, שיחגוג בחודש הבא 30, מזוהה יותר דווקא עם היריבה העירונית, ספרטה פראג. הוא לא שיחק בצ'כיה בשנתיים האחרונות אותן בילה בפיאסט גילביצה הפולנית ובמכבי חיפה. 

 

 

הצ'כי רשם העונה 23 הופעות ליגה במדים הירוקים ולא כבש. למרות פתיחת עונה טובה, מעמדו בקבוצה נחלש משמעותית לאחרונה, בין היתר בשל שורה של פציעות. לשחקן חוזה לשנתיים נוספות בחיפה. 

 

הרשימה של סלביה כוללת בנוסף גם את ואצלב צ'רני מאייאקס, את תומאש נציד, תומאש הוראבה, לוקאש שטטינה ודומיניק מאסק. 

בתוך כך, מכבי חיפה חזרה הבוקר לאימונים לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין. בחיפה מצהירים כי מדובר במשחק משמעותי במאבק על המקום הרביעי ובנוסף ירצו להשכיח את המשחק המביך מול מכבי תל אביב ביום ראשון (3:0). לא מן הנמנע כי המאמן גיא לוזון יבצע מספר רב של שינויים, כאשר החלוץ אלירן עטר שנכנס כמחליף צפוי לפתוח במשחק. גם הקפטן דקל קינן יחזור להרכב וכן הקשר נטע לביא, שצפוי להתאושש מחבלה בשריר הדו-ראשי שספג בביתו במהלך החג וישוב לאימונים מחר. גם החלוץ ניקיטה רוקאביציה קיבל חצי אימון מנוחה.


 

דמארי. הוא לא מתוכנן לשוב להרכב (אריאל שלום)


בצוות המקצועי בראשות גיא לוזון רוצים לקדם את ההחתמות לעונה הבאה והמאמן יבקש מהנהלת הקבוצה להחתים חלק מהשחקנים בהם הוא מעוניין עוד טרם הגעת מנהל המקצועי החדש. הכוונה היא להחתים מגן ימני וקשר אחורי זרים ובגזרת הישראלים ינסו לצרף את אבי ריקן ממכבי תל אביב ואת מאור בוזגלו מהפועל באר שבע.

 

גם שמו של עומרי אלטמן נמצא ברשימות של לוזון והוא יגיע אם לא ייצא לאירופה. כפי שפורסם בספורט1, בלם מכבי פתח תקווה אליסון דוס סנטוס כבר הביע את רצונו לחיפה ויצטרף בסיום העונה. הקשר גילי ורמוט ימשיך שנתיים נוספות והתלבטות גדולה ישנה לגבי עתידו של הקשר רועי קהת, אם כי חוזהו לא יופר והוא צפוי להמשיך בקבוצה אלא אם תתקבל הצעה מקבוצה אחרת.

 

קהת. חוזהו יוביל להישארותו במועדון? (אריאל שלום)

עוד לקראת העונה הבאה בכרמל, סוכנו של ליאור רפאלוב, דודו דהאן, הכחיש לתקשורת הבלגית את האפשרות שהקשר יחזור בקיץ למכבי חיפה: "חזרה שלו לא על הפרק. ליאור מאושר בבלגיה ורוצה להישאר. לפני שנתיים היו לנו אופציות וליאור החליט להמשיך בבלגיה. אף אחד באנגליה לא מחכה לשחקן בן 31".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי