גולסה: אנחנו מרגישים פספוס, אבל להסתכל אחורה רק יפגע בנו

ליטו וידיגאל. משחק שני בישראל
ליטו וידיגאל. משחק שני בישראל | צילום: עדי אבישי

קשר מכבי תל אביב התייצב לצד וידיגאל למסיבת עיתונאים לקראת מכבי פתח תקווה. המאמן: "השחקנים עשו את המשחק מול מכבי חיפה קל". טיבי עורך אימונים עם כדור

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תשחק במחזור הקרוב לפני הפועל באר שבע, כשתארח בשבת את מכבי פתח תקווה (20:30, ספורטHD1), ותקווה לנצח במגרשה בנתניה את המדורגת השלישית ולהלחיץ את האלופה המכהנת וזו שבדרך, הפועל באר שבע שתשחק רק יומיים לאחר מכן.

  
עוד לפני אימון הבוקר שנערך היום, שחקני הקבוצה התאספו במעגל והקיפו את הבלם הברזילאי רמון, שפצח בריקודים ברזילאיים. מדובר במחווה לרגל הופעת הבכורה של השחקן שעלה מהספסל מול מכבי חיפה. במועדון אף מעודדים מקצב ההחלמה של איתן טיבי, שכבר עורך אימונים אישיים עם כדור.
 

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן ליטו וידיגאל: "כל המשחקים קשים. ניצחנו את המשחקים האחרונים, היינו טובים מאוד מול מכבי חיפה וניצחנו אותם לראשונה העונה במשחק לא קל. זה הרגיש קל, אבל היה לנו מאוד קשה. אחרי קרוב לחודשיים התחלנו להתחבר, אבל כל משחק הוא חדש ושונה. מכבי פתח תקווה קבוצה טובה ואנחנו מכבדים אותה, אבל אנחנו חושבים על עצמנו".

"אנחנו עובדים קשה בשביל התוצאות האלה. השחקנים נלחמים קשה ועשו את המשחק מול מכבי חיפה לקל, אבל הוא היה מאוד קשה. עכשיו אנחנו גם בגמר הגביע, שזה דבר שמאוד חשוב לנו, ויכולים להתרכז בליגה".



וידיגאל. עדיין לא מוותר על כל התארים (דני מרון)


הסיכוי לזכות באליפות: "אני מדבר עם השחקנים כל יום על לנצח את כל המשחקים. אנחנו באים לכאן כדי לעבוד ויש לנו הזדמנות לנצח עוד משחקים. הכי חשוב, וזה מה שאנחנו אומרים כל הזמן, הוא להתמקד במשחק הבא ולקחת את הנקודות. 


רשמיו מאייל גולסה:
"הוא שחקן פנטסטי ואדם גדול, אבל הכי חשובה זו הקבוצה. תמיד טוב שיש שחקנים רבים בסגל ושיש מחליפים. גולסה היה פצוע חודשיים כפי שכולם יודעים וכעת הוא חזר והוא בכושר טוב. אני מקווה שהוא ימשיך ככה, כי אנחנו צריכים את כל השחקנים בכושר".

ירידה ביכולתו של גל אלברמן
: "אני מאמין בגולסה כמו שאני מאמין בגל. עבורי הקבוצה הא הכי חשובה. אני תמיד אומר שקודם כל חושבים על הקבוצה".


לאחר מכן גם אייל גולסה דיבר עם התקשורת ונשאל מהי העמדה הכי נוחה לו על הדשא: "אשחק איפה שיגידו לי. אני מרגיש מצויין גם בעמדת ה-50/50 וגם כקשר אחורי, שזו עמדה קצת חדשה לי אבל תמיד טוב ללמוד. העיקר שאני עוזר לקבוצה".



גולסה בחצי גמר הגביע. "הפציעות הן ביש מזל" (דני מרון)


פציעותיו הרבות והחזרה למגרש
: "זה באמת ביש מזל. אני אחד שמשחק חזק ולא חושב פעמיים לאן אני מכניס את הרגל, כך שאני גם נפצע. זה חלק מהכדורגל. ידעתי שאני פותח בגביע במלון, כמו לפני כל משחק, וקצת הופתעתי. הכנתי את עצמי טוב ואני חושב שכולנו שיחקנו מצוין ושמח שהעפלנו לגמר".

אם נגמר הסיכוי לאליפות
: "ברור שאנחנו מאמינים שאפשר לזכות, אחרת לא היינו פה. ראו מהשנייה הראשונה נגד מכבי חיפה ששיחקנו מצוין וכך צריך להמשיך. אנחנו מרגישים פספוס, זה ברור, אבל להסתכל אחורה רק יפגע בנו. אנחנו במצב טוב כרגע".


גולסה. "אנחנו במצב טוב כרגע" (אריאל שלום)

הריצה של הפועל באר שבע
: "זה יישמע קלישאתי, אבל אנחנו מסתכלים אך ורק על עצמנו. אין לנו מה להסתכל עליהם, זה סתם יפריע. אנחנו צריכים להמשיך לשחק טוב וליהנות".

חזרה אפשרית לנבחרת
: "הייתי בנבחרת ובזימון האחרון הייתי פצוע. אני מאוד רוצה לחזור ולייצג את המדינה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי