בכר: מה שקורה מחוץ למגרש לא צריך להשפיע

ברק בכר. אחרי משחק העונה
ברק בכר. אחרי משחק העונה | צילום: דני מרון

מאמן הפועל ב"ש התייחס לתאונה של גדיר ולשריפת רכבו של סוארס לפני בית"ר ירושלים בשני

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני בטרנר, אך פרט לצד המקצועי, התייחס המאמן ברק בכר גם לאירועים שלא קשור למגרשים – השריפה במכוניתו של וויליאם סוארס והתאונה של מוחמד גאדיר, ממנה יצא החלוץ בנס ללא פגע. 


"צריך להפריד בין המקרים. מקרה אחד נמצא בטיפול של הרשויות שאני בטוח שלוויליאם אין קשר אליו והדבר השני זה תאונת דרכים שיכולה לקרות לכל אחד שאני שמח שנגמרה בפציעות קלות. נבחן כל מקרה לגופו. מה שקורה מחוץ למגרש לא צריך להשפיע. המשחק עומד לנגד עינינו וזה מה שחשוב", אמר בכר.




רכבו של וויליאם סוארס. בכר: "בטוח שלאירוע אין קשר אליו" 

 



הניצחון 1:2 נגד מכבי פ"ת:
"כל משחק הוא משחק קשה, גם המשחקים הבאים. מתייחסים לכל משחק כהכי חשוב והכי קשה שיש עם ההכנה הכי טובה. כך היה במשחק הקודם וכך יהיה גם במשחק הבא".


המאזן מול בית"ר שעומד על שבעה ניצחונות ברצף:
"כשאני מתכונן למשחק כמו בית"ר אני לא מסתכל על מה שהיה אלא מה צריך לעשות מקצועית כדי לנצח. הם קבוצה טובה ושרון עושה עבודה נפלאה וצריך לפרגן לו על כך. גם המשחק הקודם היה די שקול, כך שאנחנו מתכוננים למשחק קשה. מה שהיה באמת לא מעניין".





בכר. "לא מסתכל על מה שהיה עד עכשיו מול בית"ר" (מאיר אבן חיים)




העובדה שמכבי תל אביב משחקת קודם:
"הדבר הכי משמעותי זה המשחק ביום שני, שום דבר אחר לא מעניין אותנו".


הפציעות: "אני מעדיף לקבל את כולם. זה תלוי במאור מליקסון אם הוא יחזור, וזה יהיה טוב כי הוא שחקן משמעותי. אנחנו נכנסים לעומס משחקים ונצטרך את כולם. זה קורה בכל מקום. מעדיפים שיהיו כמה שפחות פצועים, אבל יש לנו צוות רפואי שעושה עבודה יוצאת מן הכלל מסביב לשעון".




מאור מליקסון (מימין). "נכנסים לעומס וצריכים את כולם" (ערן לוף)

השוער גיא חיימוב דיבר גם הוא: "ברמה האישית והקבוצתית אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק כדי לזכות באליפות. זה הדבר שעומד לנגד עיני, והמשחק הקרוב הוא נגד בית"ר, שזה המשחק הכי חשוב כרגע".


מעמדו בקבוצה: 
"דודו גורש ספורטאי למופת. הלוואי שבגילו אני אראה כמו שהוא נראה. יש בינינו כבוד והערכה גדולים. זה חלק מהכדורגל. פעם אתה משחק ואם לא, וטבעי תמיד לרצות לשחק".


האירועים האחרונים: "ברגע הראשון כמובן שדואגים שהכל בסדר והכל תקין, וממשיכים קדימה. יש משחק ביום שני וזה כרגע הכי חשוב"


המשחק נגד מכבי פ"ת וכמות האוהדים:
"כשאתה מגיע למשחק חוץ והוא כמו משחק בית זה כיף גדול כי זה לא מובן מאליו. כמובן שזה נותן יותר מוטיבציה ואנרגיות להילחם ולנצח בגלל שהם באו מרחוק ואנחנו רוצים לשמח אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי