אלי דסה לא עבר את מבחן הכשירות וייעדר מול מכבי פ"ת

דסה. עיר היין מחכה לו
דסה. עיר היין מחכה לו | צילום: אינסטגרם

המגן פצוע בשריר ולא יהיה זמין להתמודדות, ייני יתופקד בצד ימין. שפונגין שב לסגל, שוינפלד יפתח?(שבת, 20:15 ספורט1HD)

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תארח (20:30, ספורט1) את מכבי פתח תקווה בנסיון נוסף לצמק את פער הנקודות מהפועל באר שבע, העומד על שש נקודות כשהפרש השערים של המוליכה טוב יותר והיא תשחק רק ביום שני נגד בית"ר ירושלים.


המגן אלי דסה, שהתלונן על רגישות בשריר הירך במהלך האימון המסכם ייעדר מההתמודדות. שרן ייני יחליפו בימין במידת הצורך וכמגן שמאלי יעלה אבי ריקן. בעקבות זאת יובל שפונגין הוקפץ לסגל.

  
 

שחקנים בקבוצה כבר אינם מדברים על מעידות של האלופה והאמירות אותם מוביל המאמן ויטו וידיגאל הם "אנו צריכים לנצח את כל המשחקים עד סיום העונה וההכנות בכל שבוע הם אך ורק למשחק הקרוב".


וידיגאל. כל שבוע הרבה אחר
 

הצהובים ניצחו את מכבי פ"ת בשלושת המפגשים האחרונים (שניים בגביע המדינה ואחד בליגה). שחקן בקבוצה הזכיר את המשחק הראשון העונה באצטדיון בנתניה שהסתיים בתיקו 0:0: "זה מה שמצפה למכבי בשבת, משחק של הסתגרות במערך של שלושה בלמים ויציאה להתקפות מתפרצות. הם לאחר שורה של הפסדים וזה מובן".

על השינויים התכופים לאחרונה בהרכב אמר אחד השחקנים: "באימון המסכם רוב השחקנים יודעים מי פותח בהרכב ומי יהיה ביציע ועל הספסל, ובכל מקרה ההרכב נקבע רק שעות לפני המשחק". 


בקו הקדמי יש כוונה בצוות שלא "לפגוע מקצועית" בארגנטינאי אוסקר סקאריונה, אשר לאחר החלפתו במחצית נגד הפועל באר שבע לא פתח בהרכב במשחקים הבאים. סקאריונה מתמודד מול יוסי בניון על המקום בהרכב. וידיגאל מתלבט בין ארון שוינפלד לוידאר קיארטנסון ולמרות שבכל האימונים האחרונים הם נוסו יחד בהרכב, בפועל הם לא פתחו כך עדיין. דור מיכה וטל בן חיים יעלו באגפים.


לא רוצים שייפגע מקצועית. אוסקר סקאריונה
 

בנושא אחר, למרות שבלם המלאבסים, אליסון דוס סנטוס צוטט לאחרונה עקבות החלטתו לכאורה שלא לעזוב, גורם בסביבת מכבי תל אביב טען: "הוא עדיין יכול לנחות ברגע האחרון במכבי תל אביב".
 
לא ברור מתי יחזור דוס סנטוס המושעה לסגל פתח תקווה

אחרי ארבעה הפסדי ליגה רצופים וכשהפער מבית"ר ירושלים הצטמצם לשתי נקודות בלבד, מכבי פ"ת תתארח מחר באיצטדיון נתניה אצל מכבי תל אביב. באסיפה המסכמת אמר רפואה לשחקניו: "אתם יודעים כמה המשחק הזה חשוב עבורנו ואני מבקש מכם להגיע נחושים".

"לא הרבה נותנים לנו סיכוי", טענו בקבוצה, "הראנו בב"ש שכשאנחנו מגיעים מוכנים אנחנו יכולים לעשות את זה. זה הזמן לצאת לדרך חדשה". בפ"ת עסקו השבוע בעיקר בסאגת השעייתו של אליסון דוס סנטוס שכאמור לא יהיה בסגל מחר ונכון לרגע זה, לא ברור מתי יחזור לסגל.



 

קובי רפואה צפוי לשמור על מערך שלושת הבלמים שלו עם חגי גולדנברג, עומר דנינו וקרלוס קוויאר. גיא מלמד, שסובל מכאבים במפשעה, לא ערך אימון מלא גם היום, וצפוי לעלות עם זריקה. דור אלו החש כאבים במיניסקוס היה השבוע בביקורת אצל רופא, שהבהיר לו שנכון לרגע זה אם הכאבים לא מפריעים לו, הוא יכול להמשיך לשחק. במידה והכאבים יימשכו ישנו חשש לקרע במיניסקוס.

הרכבים משוערים 
מכבי פתח תקווה: דני עמוס, דור אלו, עומר דנינו, חגי גולדנברג, קרלוס קוויאר, אורי מגבו, לירוי צעירי, רומריו פירס, גידי קאניוק, גיא מלמד ולידור כהן


מכבי תל אביב:
פרדראג ראיקוביץ', שרן ייני, טל בן חיים, איגור פיליפנקה, אבי ריקן, גל אלברמן, איל גולסה (רובן מיקאל), יוסי בניון (אוסקר סקאריונה), דור מיכה, ארון שוינפלד (וידאר קיארטנסון), טל בן חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי