איינבינדר עשוי להעדיף את ב"ש, בוזגלו יסכים להתגמש?

ורמוט מתוסכל
ורמוט מתוסכל | ערן לוף

קשר בית"ר עלול להבריז, כוכב ב"ש דורש סכום גבוה. המהפכה במכבי חיפה תימשך, בן דב הבהיר: "יהיו שינויים ולא מעט. כולם במבחן"

(גודל טקסט)

אווירה קשה במכבי חיפה לאחר הפסד נוסף, 1:0 לבני סכנין שככל הנראה חרץ את גורל הכרטיס לאירופה. המאמן גיא לוזון ירד במהרה לחדר ההלבשה כשפניו אמרו הכל, גם הוא התקשה להכיל את היכולת של קבוצתו שהציגה עוד משחק חלש שזכה לשריקות בוז צורמות מצד 15 אלף אוהדים.

לוזון, שרושם עד עתה 50 אחוזי הצלחה, מבין שלמרות ניסיונות רבים שלו מאז הגעתו לקבוצה, שחקני הסגל הקיים לא ברמה מספקת בכדי להתחרות שווה בשווה מול מכבי תל אביב והפועל באר שבע.


מנכ"ל המועדון אסף בן דב פרסם מכתב לאוהדי הקבוצה לאחר ההפסד ובו נכתב: "חשוב שאדבר אליכם באופן ישיר. כולנו מאוכזבים ומבינים את אכזבתכם מהיכולת ומהמיקום. עד תום העונה כולם כולל כולם במבחן. נשים דגש על מחויבות לקבוצה, למועדון ובעיקר לקהל. מזה תקופה לא קצרה אנו עובדים על העונה הבאה, יהיו שינויים ולא מעט".

בהמשך למהפכה שעברה מכבי חיפה בחודש ינואר, הקבוצה צפויה לעבור מהפכה נוספת גם בקיץ הקרוב. ראשית בכרמל מתכוונים לסיים את הסאגה סביב המנהל הספורטיבי החדש בשבועות הקרובים בכדי שיצטרף לצוות המקצועי בבניית סגל הקבוצה בעונה הבאה.

לוזון לא מוצא פתרון
לוזון מיואש, מתכנן מהפכה (ערן לוף)

הירוקים צפויים לעשות שינויים רבים בגזרת הזרים. הבלם מארק ואליינטה, הקשר אניס אלושי והחלוץ פיטים אזמי ראו את המשחק מהיציע וההחלטה הזו אומרת הכל. גם הבלם הולמאר אוילפסון מצא את עצמו לראשונה על הספסל כאשר גארי קגלמאכר פתח כבלם לצדו של דקל קינן. בחיפה מבינים כי יתקשו להפר את החוזה ארוך הטווח של אוילפסון אך נראה כי לוזון לא ירצה להשתמש בבלם. שחקן נוסף שעלול להיחתך הוא הקשר קמיל ואצק שהציג משחק חלש אתמול. ואצק יקבל עוד מספר הזדמנויות עד לסיום העונה אבל נראה כי בחיפה ירצו להביא קשר אחורי בכיר יותר.

לוזון עצמו הגיב לגבי רצונו על תפקודו של קגלמאכר: "גארי הוא בלם והוא משחק כמגן כי אין לנו מגן ימני". גם בקרב הישראלים נראה כי המגן איאד אבו עביד ששוב נותר מחוץ לסגל יעזוב את הקבוצה. גם רועי קהת שקיבל הזדמנות בהרכב הראשון, דוב לא הרשים ואם תגיע הצעה רלוונטית לגביו, בחיפה לא יעמדו בדרכו.

מאידך בחיפה ירצו לקדם את מעברם של השחקנים החדשים ובראשם המגן פלוריאן קליין. כפי שפורסם בספורט1, בחיפה מתעקשים להחתים את המגן ואף מתכוונים להציע הצעה משופרת לשחקן. בנוסף במועדון גם בודקים אופציה של מגן ימני ישראלי נוסף פרט לקליין או מגן זר אחר שיגיע.

איינבינדר, יסרב?
איינבינדר, יעדיף לעבור לנגב? (דני מרון)

אליסון דוס סנטוס צפוי להגיע בסיום העונה ובחיפה גם ירצו להחתים במהרה מגן שמאלי והמועמד העיקרי הוא אבי ריקן ממכבי תל אביב. "רק לאחר שנסיים את ההחתמות של שחקני ההגנה וקשר אחורי זר נתפנה להתקפה", אמרו בחיפה.

במועדון לא הסתירו את הרצון לראות את מאור בוזגלו בעונה הבאה אך זה יקרה רק אם השחקן ירד בדרישותיו הכספיות. לוזון מעוניין גם בדן אייבינדר אך נראה כי השחקן יעדיף את ההצעה הכספית הטובה יותר של הפועל באר שבע.

בוזגלויסכים להתגמש? בוזגלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי