הפועל באר שבע: קיים רצון להשאיר את מאור בוזגלו

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הצדדים שוחחו בימים האחרונים והובהר לשחקן שמעוניינים להעניק לו חוזה חדש, ואיך הגיב אביו? ברדה לאחר ה-0:2 על בית"ר: "כיף לי כאן"

(גודל טקסט)
חלומות מתוקים בבירת הנגב: האלופה החזירה לעצמה את פער שש הנקודות בפסגה לאחר שהכניעה אמש (שני) 0:2 את בית"ר ירושלים, ובאותה הזדמנות סידרה לרבבות אוהדיה חגיגות מימונה מהסרטים.

 

לאליניב ברדה, כובש השער השני, הייתה סיבה למסיבה פרטית. לראשונה מאז החלו הגישושים בנוגע להארכת חוזהו בקבוצה, הודיע המאמן ברק בכר כי הקפטן לא הולך לשום מקום. "ברדה יהיה פה בעונה הבאה, הוא נכס למועדון", אמר המאמן. עם קבלת האור הירוק מבכר, יתחדשו השיחות עם נציגיו של הקפטן, וההערכה היא שהחוזה ייחתם לאחר ספירת העומר. השחקן עצמו אמר: "כשאני בריא, אני צריך להיות באנקר בהרכב, אבל מבחינתי זה לא משנה כמה דקות אני משחק. כשקוראים לי לדגל אני מתייצב, גם אם לדקה או לחצי שעה. בגדול, אני בבית שלי, כיף לי כאן".

אליניב ברדה. הוא בטוח נשאר. צילום: דני מרון
 

מאור בוזגלו, שחולל את השינוי במגרש עם כניסתו במחצית השנייה, ישמח לגלות שיש עוד קבוצה שחושקת בו לקראת העונה הבאה – קבוצתו הנוכחית. לספורט 1 נודע שבימים האחרונים התנהלו שיחות בין הצדדים שבהן הובהר לשחקן שהאלופה מעוניינת להחתים אותו על חוזה חדש, ועתה ממתינים בטרנר לנוסחת פלא שתחלץ את המו"מ הכספי מקיפאונו.

 

לעומת בוזגלו שמבוקש גם על-ידי מכבי חיפה, הרי שמהראן ראדי הבטיח כמעט סופית את הישארותו לעונה נוספת בשורות האלופה. אמש כבש ראדי את שערו השביעי העונה, ובאקט יוצא דופן השמיע הכרוז אופיר בן שטרית את שמו של השחקן שבע פעמים, כמספר חולצתו. הקהל הצטרף לעידוד גם כדי להשתיק את אוהדי בית"ר ירושלים שליוו בשריקות בוז כל נגיעה של ראדי בכדור, בצירוף קללות קשות כלפיו. בשבוע הבא אמור להתחדש המו"מ בין נציגי האלופה ובין נציגיו של דן איינבינדר, מתוך כוונה להגיע להבנות. גם עידן ורד מעורר התעניינות בבאר שבע.

הדיווחים הסותרים בנוגע לתוכניותיו של בן ביטון חיזקו את חוסר הוודאות בעניינו במיוחד על רקע החתמתו של דור אלו. ביטון רשם התקדמות אדירה בשנתיים האחרונות ולא מסתיר את רצונו לשחק באירופה. אפילו "שודכה" לו, על-פי פרסומים זרים, קבוצה מהליגה הבלגית. ועדיין, יש הסבורים שהמצב נזיל, כמו בכר למשל שאמר: "אף אחד לא אמר שביטון  הולך". המגן חתום בבאר שבע עד 2018, ונכון לעכשיו טרם התקבלה הצעה רשמית לגביו מקבוצה כלשהי.

מאור בוזגלו. איפה הוא יהיה בעונה הבאה? צילום: ערן לוף


יעקב בוזגלו בגלי צה"ל: "הסיפור של מאור בבאר שבע גמור"
למרות השיחות, אביו של מאור בוזגלו, יעקב, טען בראיון בגלי צה"ל שבנו לא ימשיך בשורות האלופה בעונה הבאה: "
"לא התרגזתי שהוא לא פתח בהרכב. מעולם לא כעסתי בגלל ההרכב, חוץ ממקרים מיוחדים כששחקן נמצא בכושר מצוין ואין שום סיבה להוציא אותו מההרכב. יש שיקולים והחלטות של מאמן".

 

 

העתיד: "הסיפור בהפועל ב"ש גמור, אבל בכדורגל יש הרבה הפתעות. כרגע לא נראה שהוא יישאר, מהרבה סיבות. בכל מקום שמאור היה הוא הביא תפוקה מעל ומעבר. אני מאוד מרוצה מהקריירה של הילד, למרות שמדי פעם יש אכזבות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי