קורצקי לא יצא נגד רייכרט, שעשוי לפתוח נגד הפועל כפ"ס

בן רייכרט
בן רייכרט | עדי אבישי

המאמן העדיף לעבור לסדר היום ולהתכונן לקרב התחתית. ידין ערך שיחות מוטיבציה לשחקני הקבוצה

(גודל טקסט)
 בהפועל תל אביב נמשכות ההכנות המקצועיות למשחק ביום שני (21:00, שידור ישיר בספורטHD1) באצטדיון המושבה נגד הפועל כפר סבא. שחקנים בקבוצה טוענים בשיחות פרטיות כי הם מאמינים שהפגרה הארוכה לא תעצור להם את תנופת צבירת הנקודות ותחזיר אותם במוטיבציה גבוהה למשחק נגד הירוקים מהשרון.

לכולם במתחם חודורוב ברור מה צפוי עד סיום העונה: " עשינו את כול החישובים הקטנים והגדולים וברור שמאבק הירידה הוא בין הפועל אשקלון, הפועל ת"א והפועל כפ"ס, ששתיים מהן ישחקו בעונה הבאה בליגה הלאומית. מאמינים שהפועל אשקלון לא תנצח את בני יהודה ותגרום ללחץ לפני המשחק נגד הפועל כפר סבא ".



מתכונן לקרב התחתית. קורצקי (עדי אבישי)
 

המאמן מנחם קורצקי דרש מהשחקנים להתרכז אך ורק במשחק נגד כפר סבא ולא לעסוק כלל בזה שאחריו באצטדיון המושבה נגד הפועל אשקלון. מי שמסייע לקורצקי ועוזרו יגאל אנטבי הוא הקפטן אביחי ידין, שמגלה מנהיגות ובשיחות עם השחקנים עוזר להעלות את הביטחון לקראת המשך המשחקים.

בקבוצה טוענים כי המאמן היה המום מההתנהגות של בן רייכרט מולו לאור ההכרות הגדולה בין השניים עוד מהפועל רמת השרון. קורצקי לא יצא נגד הקשר, שנטש אימון על דעת עצמו ונהג נכון כשהוריד את הפרשה מסדר היום. את ההרכב למשחק נגד הפועל כפר סבא יקבע המאמן רק באימונים האחרונים כשרייכרט נאבק על המקום בהרכב לצדו של ידין מול חסן אבו זייד וסער בנבנישתי שהחלים מהשפעת.

"קורצקי לא שרק לעבירה על רייכרט והסיבה היא שמצב כזה קרה ויקרה במהלך משחק", הסבירו בסביבת המועדון הסבירו. "רייכרט מוצף בכרטיסים צהובים ואם נהג כך מול מאמנו והשחקנים הוא היה פועל כך גם במהלך משחק כששריקה של השופט לא הייתה מוצאת חן בעיניו ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי