התקדמות במו"מ בין פלוריאן קליין למכבי חיפה

פלוריאן קליין
פלוריאן קליין | צילום: Gettyimages

בנוסף, במועדון מבינים כי החלום האירופי רחוק ולכן הצוות המקצועי יתחיל במעקב אחרי המושאלים. וולבלום ולביא צפויים לקבל הזדמנות

(גודל טקסט)
 מכבי חיפה תחזור היום לאימונים לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה בשבת הקרובה (18:00, שידור ישיר בספורטHD1). הירוקים חוזרים לאחר מפלה במשחק הביתי מול בני סכנין שלמעשה חרץ את החלום האירופי של הקבוצה. בחיפה מבינים כי פרט לכישלון המקצועי, הקבוצה תהיה לעבור מהפכה גדולה בקיץ הקרוב בכדי לנסות ולהוות יריבה שקולה למכבי תל אביב והפועל באר שבע בעונה הבאה.

במועדון ממשיכים בהכנות לעונה הבאה ובחיפה סיפרו על התקדמות משמעותית במשא ומתן מול המגן הימני פלוריאן קליין והתקווה להחתימו כבר בשבועיים הקרובים. בנוסף, בקבוצה רוצים לצרף גם מגן ימני ישראלי שיהווה תחרות למגן האוסטרי.



קליין. ילבש ירוק בעונה הבאה? (Gettyimages)

 

הירוקים מחפשים קשר אחורי זר, והכוונה להחתים שם משמעותי לקראת העונה הבאה. "נפלנו לאחרונה עם מספר קשרים ולכן נעשה בדיקות רבות עד שנחתים את הקשר" אמרו בחיפה. בנוסף, ינסו בכרמל לקדם את המשא ומתן מול מאור בוזגלו, לו כבר הוגשה הצעה רשמית.

הצוות המקצועי יתחיל השבוע גם במעקב אחר השחקנים המושאלים של הקבוצה ויחליטו מי מהמושאלים יוזמן לפתיחת האימונים בעונה הבאה. בין השחקנים נמצאים הבלם עאיד חבשי, המגנים עלאא ג'אפר ויובל יוסיפוביץ' והחלוצים שחר הירש, אלון תורג'מן, שון וייסמן ורז מאיר.



לוזון. ייתן הזדמנות לצעירים (ערן לוף)

 

בחיפה סיפרו כי תורג'מן מבני יהודה ומאיר מאשקלון נמצאים בראש הרשימה, וגם העונה הטובה של וייסמן במדי מכבי נתניה בליגה הלאומית יכולה לעזור לו לחזור לכפר גלים. החלוץ שובל גוזלן מושאל לעירוני קריית שמונה, אבל למועדון של איזי שרצקי ישנה אופציה לממש על השחקן והוא צפוי להישאר במועדון הצפוני.

לקראת המשחק מול פתח תקווה שוב צפוי המאמן גיא לוזון לערוך מספר שינויים, ולא מן הנמנע שקשרים נטע לביא ואיתן וולבלום שהרשים את המאמן מול סכנין, יקבלו את ההזדמנות. לוזון התבטא בסיום לגבי הקשר הצעיר: "איתן היה היחיד שהכניס כדורי עומק ואהבתי לראות את זה".

נטע לביא, עומרי גלזר, שי בן דוד ומוחמד עוואד נמצאים עם הנבחרת הצעירה ועל כן נעדרו מהאימון, כמו גם אניס אלושי החולה, ניקיטה רוקאביציה שעבר בדיקת אולטראסאונד וגילי ורמוט ששוחרר בשל עומס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי