גיא לוזון: אם צריך נביא גם שמונה שחקנים

גיא לוזון
גיא לוזון | צילום: ערן לוף

מאמן מכבי חיפה במסע"ת לקראת מכבי פ"ת (שבת, 18:00, ספורט1): "שמח שהגעתי באמצע העונה כי כך אני מסוגל להבחין טוב יותר בטעויות"

(גודל טקסט)

 48 שעות לפני משחקה של מכבי חיפה (מקום 6) במושבה נגד המארחת מכבי פתח תקווה (3) מקיים מאמן הירוקים, גיא לוזון, מסיבת עיתונאים במשחק שינעל את הסיבוב הראשון בפלייאוף.

עד כמה השיגה חיפה שלוש נקודות בלבד בארבעה משחקי פלייאוף, בעוד היריבה עוד לא ליקטה נקודה אחת.

לוזון: "לחזור להיות אגרסיביים, לתקוף, לחזור לשגרה שהיתה לפני שני המשחקים האחרונים. היינו מאוכזבים מאוד מהיכולת עם הכדור מול סכנין (1:0 בבית). לא שיחקנו מספיק לעומק, וחייבים לתקן את זה. אין ברירה חייבים לנצח את מכבי פתח תקווה".


על חולשת הכוכבים ומניעי הכדור:
"שיחקנו יותר מדי לרוחב ואין ספק שלקראת העונה הבאה חייבים להביא שחקנים שיודעים לשחק יותר לעומק".

ורמוט ועטר. שחקן איקס צריך להתאים לשחקן וויי

על שידוד המערכות הצפוי בעונה הבאה: "אין לנו שום מטרה להחזיק בעונה הבאה שחקנים שלא מתאימים לנו. גם מאמן מחליפים לפעמים. איך השחקנים יתמודדו עם זה שחלקם יוחלפו, מה גם שהמטרות שלנו מתרחקות? זה צריך להיות מובנה בהם. זה כמו בכל מקום עבודה. חייבים לבוא ולתת את ה-100% באימונים ובמשחקים ולא משנה מה הסיטואציה".

לוזון סירב להתייחס לכמות של השחקנים שיוחלפו ולשחקנים שיגיעו במקומם: "אם נחליף שניים, אז שניים. אם נחשוב שצריך להביא שמונה, נביא שמונה. בכל מקרה לא נחשוש לעשות צעדים חריפים בגלל מה שיגידו".

מאמן מכבי חיפה דווקא מוצא יתרון בכך שהגיע באמצע העונה: "אולי בזמן הקצר שאני פה אני עלול לספוג את הביקורת על דברים שאני לא אחראי עליהם. מצד שני זה שהגעתי באמצע העונה מאפשר לראות לי בצורה חדה יותר את הבעיות של הקבוצה ולדעת איך לתקן אותם".

על הקושי בהבאת שחקנים לקבוצה: "אני לא אביא שחקן טוב ככל שיהיה אם הוא לא מתאים לקבוצה או למערך. ה-X צריך את ה-Y ואם זה לא עובד שני השחקנים נפגעים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי