שביעות רצון באשדוד מבן שמעון, צפוי להמשיך בעונה הבאה

רן בן שמעון
רן בן שמעון | אודי ציטיאט

השחקנים מחוברים לרב"ש ומחוייכים מתמיד. אצל הפועל חיפה בן מרגי יעמוד על הקווים במקומו של ניר קלינגר במשחק בשבת נגד הקדוצה מהדרום

(גודל טקסט)
הפועל חיפה, שרוצה להבטיח סופית את מקומה בליגת העל, תארח מחר (שבת, 18:00) את מ.ס אשדוד. אם האדומים ישיגו את הניצחון המיוחל, יתחילו ראשי המועדון לעסוק בהכנות לעונה הבאה.

 

הבעלים יואב כץ נחת בישראל וישהה בארץ מספר ימים בהם יפגש עם אנשי המועדון. כץ ישוחח עם המנהל המקצועי ניר קלינגר לאחר שזה יסיים את השבעה על אמו וינסה לשכנעו להמשיך כמאמן גם בעונה הבאה. "אנסה לשכנע את קלינגר להישאר בתפקיד שהוא הכי טוב בו".





לאחר שתתקבל ההחלטה בנוגע לזהות המאמן יחלו שיחות עם מספר שחקנים אותם מעוניינים להשאיר בקבוצה כמו חנן ממן (נמצא במעקב של מספר קבוצות נוספות), ואחרי זה יתפנו לבחון מועמדים לחיזוק. בין השאר יקבל כץ החלטה לגבי השחקנים הזרים וביניהם השוער פיט פלטהאוזן, הבלם ברונו פיניירו וצמד הקשרים אדילסון בהייה וז'וליו סזאר.

 

עוזר המאמן מאיר בן מרגי יחליף את קלינגר על הקווים מול אשדוד. בן מרגי לא צפוי לערוך שינויים רבים לקראת המשחק ועדיין קיימות שתי התלבטויות. הראשונה בעמדת השוער כאשר נראה כי החיבה של כץ לשוער ההולנדי תחזיר את פלטהאוזן בין הקורות וההתלבטות השנייה תהיה חזרתו של מהראן לאלה להרכב על חשבונו של בהייה. ברונו פיניירו ייעדר בשל פציעה.



מהראן לאלה. צפוי לפתוח. צילום: ערן לוף

 


אשדוד: שביעות רצון מרן בן שמעון, ככל הנראה ימשיך לעוד עונה

מ.ס אשדוד תשמח מחר (שבת) להבטיח סוף כל סוף עונה נוספת בליגת העל, בעזרת ניצחון חוץ בסמי עופר מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-30 בפלייאוף התחתון. 

 

בקבוצה מספרים על אווירה טובה עם המאמן רן בן שמעון ובמהלך הפגרה ערכו השחקנים אימון בחוף הים, כשהמאמן והם נראים מחוייכים מתמיד. החיבור בין השחקנים למאמן שעזב באמצע העונה את בית"ר ירושלים מצוין. בן שמעון אמנם חתום עד תום העונה, אך ככל הנראה ימשיך גם בשנה הבאה.


רב
  רן בן שמעון. אווירה טובה בקבוצה

במישור המקצועי, הקבוצה צפויה לפתוח הפעם במערך של שלושה בלמים כשלצידם של חאתם עבד אלחמיד ומיקי סירושטיין יפתח ניר ברדע. גדי קינדה, שפספס את המשחק הקודם בגין צהובים, יחזור לסגל.


כזכור, קינדה גם חזר לאימוני הקבוצה השבוע אחרי שבועיים של השעייה בהם לא התאמן כלל במסגרת המועדון, זאת בניגוד להסכם בין ארגון השחקנים לקבוצות ליגת העל במסגרתו שחקן יכול להיות מושעה עד שלושה ימים ללא ועדת משמעת. הקשר הושעה למעשה ללא ועדה למשך של יותר משבוע. הקשר בן ה-23 ספג קנס על סך 5,000 ש"ח בעקבות השלכת הבקבוק אחרי שהוחלף במשחק מול הפועל אשקלון.

 

 

הרכבים משוערים:
הפועל חיפה: פיט פלטהאוזן (רובי לבקוביץ'), דור מלול, ניסו קפילוטו, אושרי רואש, שמואל שיימן, לירן סרדל, דור פרץ, מקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן, עדן בן בסט, מהראן לאלה.


מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצ'יץ', רועי בקל, תום מונד, דן ביטון, אור אינברום, דולי מנגה, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי