טל בן חיים מעדיף להישאר במכבי תל אביב, דורש שדרוג כלכלי

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון

החלוץ דורש שדרוג כלכלי משמעותי, ראשי המועדון ייפגשו בקרוב עם אביו. נציגים מרוסיה יצפו בקיארטנסון מול בית"ר (שבת, 21:00)

(גודל טקסט)
האם אנחנו בדרך לאחד הטוויסטים הגדולים של השנה בכדורגל הישראלי? ראשי מכבי תל אביב צפויים להיפגש בקרוב עם אביו של החלוץ טל בן חיים, אופיר, ולהציע לו שדרוג כספי משמעותי לחוזה תמורת ויתור של השחקן על סעיף היציאה לחו"ל העומד על 2.9 מיליון יורו.

 

על פי גורמים המקורבים לשחקן, בן חיים מעדיף להמשיך במכבי תל אביב אם שכרו ישודרג בצורה משמעותית ובכך לוותר על החלום האירופי. במקביל מנסים מספר סוכנים למצוא לחלוץ קבוצה אם באירופה אם המגעים בין הצדדים יעלו על שרטון. כזכור, החלוץ מחזיק בהצעה מקלאב ברוז' ושתי קבוצות אירופיות נוספות.




במועדון ממתינים עד לאחר המשחק מול הפועל באר שבע ואז יכריעו בנוגע לחידוש חוזיהם של הבלם טל בן חיים, יובל שפונגין, גל אלברמן, ברק יצחקי ויוסי בניון. המאמן ליטו וידיגאל צפוי להיות שותף להחלטה.

 

המגן אלי דסה סובל מדלקת בשריר הירך ויחמיץ את המשחק מחר (שבת, 21:00) מול בית"ר ירושלים. יובל שפונגין יפתח במקומו. וידיגאל מתלבט בקישור בין גל אלברמן לרובן מיקאל כשמקומו של אייל גולסה מובטח. כמו כן עדיין לא הוחלט מי יעלה בחוד – וידאר קיארטנסון או ארון שוינפלד. באצטדיון ישהו נציגים של שתי קבוצות מרוסיה העוקבות אחרי קיארטנסון.



וידאר קיארטנסון. באים לעקוב אחריו. צילום: דני מרון

 

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, טל בן חיים, איגור פיליפנקה, שרן ייני, גל אלברמן (רובן מיקאל), אייל גולסה, יוסי בניון, דור מיכה, טל בן חיים, וידאר קיארטנסון (ארון שוינפלד).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי