ברדה עשוי לפתוח על חשבון שהר מול סכנין

אליניב ברדה
אליניב ברדה | דני מרון

כובש השער השני מול בית"ר בתמונת ההרכב למחר (20:15). ז'אורז'יניו ייעדר מנגד

(גודל טקסט)
עם רצף של שבעה ניצחונות ליגה רצופים תנסה מחר (שבת, 20:15) הפועל באר שבע לחבר ניצחון נוסף שיקרב אותה מרחק נגיעה מצלחת האליפות. המאמן ברק בכר מתכנן מספר שינויים בהרכב, שהבולט שבהם הוא הקפצתם של מאור בוזגלו ואליניב ברדה מהספסל. שניהם נכנסו במחזור הקודם כמחליפים במשחק מול בית"ר ירושלים ושיתוף הפעולה ביניהם הניב את השער השני מרגלי ברדה אחרי בישול נהדר מבית היוצר של בוזגלו.



אובידיו הובאן ובן שהר יפנו את מקומם בהרכב, כאשר במקרה של שהר מדובר במהלך מתואם שנועד לשמור עליו מפני ספיגת צהוב חמישי שימנע ממנו להשתתף במשחק העונה, בשבת הבאה נגד מכבי תל אביב. בחלק האחורי יש לבכר כאב רכש בעקבות פציעתו של מיהאי קורהוט, שנטש אתמול את האימון בגלל רגישות בשריר. המגן ההונגרי יעבור מבחן כשירות לפני המשחק, ובכל מקרה בן תורג'מן הועמד במצב הכן. כ-1000 אוהדים אדומים צפויים להגיע לדוחא, והם מקווים לעשות את הדרך הארוכה דרומה עם פער גדול יותר מ-6 נקודות בפסגה.







הרכב חסר ליוסי אבוקסיס


בבני סכנין ערים לעובדה ששני המשחקים הקרובים יכריעו את מיקום הקבוצה בפלייאוף העליון ואם סכנין תוציא נקודות, הקבוצה תהיה חזק במאבק על המקום העשויים להוביל בסיום העונה לאירופה. מחר (שבת) תארח הקבוצה את הפועל באר שבע. ותרצה להמשיך את הרושם החיובי מהניצחון על מכבי חיפה.

הקבוצה של יוסי אבוקסיס תגיע למשחק הזה בהרכב חסר ללא הבלם אברהם פאס, הקשר ג'אבר עטאא והחלוץ ז'אורז'יניו. פאס עשוי לחזור בעוד שבועיים, עטאא סיים את העונה, ואילו ז'אורז'יניו ערך אימון ריצה ועשוי לחזור לסגל במשחק הבא מול מכבי תל אביב. 
 


בצל החיסורים אבוקסיס שוחח עם השחקנים ואמר להם: "אני מאמין בכם ובקבוצה שלנו. אם נישמע וניצמד להוראות הטקטיות כמו כל העונה אז אין שום סיבה שלא נצא מרוצים מהמשחק הזה". המאמן ימשיך בשיטת שלושת הבלמים, כאשר הקשר סגס תאמבי יוסט לעמדת הבלם והקפטן חאלד חלאיילה יחזור להרכב הראשון. 


רמזי ספורי. יחזור לעמדתו הטבעית
רמזי ספורי. יחזור לעמדתו הטבעית
 

רמזי ספורי יחזור לתפקידו הטבעי כקשר, והחלוץ יובל אבידור שכבש את שערו ה-50 מול חיפה ירצה להמשיך גם מול ב"ש. המגן עלי עותמאן יחזור להרכב לאחר היעדרות של חודש ימים, והמגן מוחמד זבידאת חוזר לסגל לאחר שהושעה בשבוע שעבר בעקבות דברים קשים שאמר כאשר הבין כי לא יפתח מול חיפה.

הרכב משוערים
 בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן. סארי פלאח, סגס תאמבי, מארון גנטוס, וונדרסון, חאלד חלאיילה, ניר לקס, רמזי ספורי, פיראס מוגרבי ויובל אבידור.


הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בן ביטון, שיר צדק, מיגל ויטור, בן תורג'מן, מהראן ראדי, ג'ון אוגו, מאור בוזגלו (מיכאל אוחנה), מאור מליקסון, אליניב ברדה (בן שהר), טוני וואקמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי