הפיק לקחים: מימר יפתח עם שלושה בלמים נגד מכבי ת"א

שרון מימר. מכין הפתעות
שרון מימר. מכין הפתעות | צילום: דני מרון

הירושלמים רוצים לנקום על ההפסד בחצי גמר גביע המדינה ולשם כך יסיט המאמן את קלטינס מהקישור להגנה. סאבו ינוח ככל הנראה לאור יכולתו נגד הפועל באר שבע

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים תנסה מחר (שבת, 21:00) לשים את כל המשאים ומתנים וחוסר הוודאות לקראת העונה הבאה בצד, ולנקום במכבי תל אביב על ההפסד בחצי גמר גביע המדינה במפגש שייערך במסגרת המחזור ה-31.



 

כחלק מאותם הלקחים, עשוי המאמן שרון מימר, להציב מערך של שלושה בלמים כשלצד חסוס רואדה ודן מורי יוסט מהקישור דוד קלטינס. האחרון כזכור פתח במשחק האחרון כמגן ימני במקומו של אנטואן קונט, שישוב להרכב הפותח. קלאודמיר פריירה, שעדיין מחכה להצעה מאלי טביב, יקבל שוב את הקרדיט בקישור.


מי שעלול לרדת לספסל הוא הקשר אריק סאבו ששיחק מול הפועל באר שבע (2:0) שלושה ימים בלבד אחרי שנפצע בשריר הירך האחורי וגילה יכולת ירודה. מאז הגיע מימר, הפך סאבו לאחד השחקנים החשובים במערך ואחד הגורמים לעלייה ביכולת הקבוצה. 


קלטינס. יחליף עמדה


 

בקבוצה מייחסים חשיבות למשחק שכן ניצחון ייתן דחיפה אדירה במאבק על המקום השלישי עם מכבי פתח תקווה, אותה תפגוש החבורה של מימר במחזור אמצע השבוע. מי שייצטרכו להיזהר מספיגת כרטיס צהוב הם איתי שכטר ומרסל הייסטר (שמונה כרטיסים) ועידן ורד, ישראל זגורי ובוריס קליימן (ארבעה). צבירה של כרטיס נוסף של אחד מהשמות האלו תגרום לו לפספס את המשחק במחזור ה-33 מול מכבי חיפה בטדי.

הרכב משוער: בוריס קליימן, אנטואן קונט, חסוס רואדה, דוד קלטינס, דן מורי,מרסל הייסטר, דן איינבינדר, קלאודמיר פריירה, עידן ורד, חן עזרא ואיתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי