צפו בהפועל באר שבע חוזרת מפיגור ל-1:3 גדול אצל סכנין

שחקני באר שבע חוגגים
שחקני באר שבע חוגגים | אודי ציטיאט

האלופה משייטת לעבר תואר נוסף עם מאזן מושלם בפלייאוף. ברדה, וואקמה וראדי השלימו מהפך אחרי שער של אבידור. בכר ישלים אליפות עוד השבוע? צפו בתקציר

(גודל טקסט)

עוד צעד בדרך לתואר? הפועל באר שבע שוב הוכיחה הערב (שבת) שוב לא מעט אופי ויצאה עם 1:3 גדול מדוחא על בני סכנין. למרות פיגור, האדומים הרימו ראש מהר וכתשו במחצית השניה את הקבוצה של יוסי אבוקסיס.


ברק בכר בחר לפתוח במערך התקפי וזה השתלם לו מבחינת לחץ בדקות הראשונות, אך המארחת ידעה לעקוץ במתפרצות. תחילה ניר לקס סיפק החמצה גדולה אבל בדקה ה-43 יציאה רעה של גיא חיימוב סידרה שער ליובל אבידור, שבוע שני ברציפות שהחלוץ כבש.


ואז הגיע האופי. מהר מאוד ליתר דיוק. עוד לפני ההפסקה ג'ון אוגו בעט כדור חלש ואליניב ברדה ניצל את העובדה שוונדרסון שבר את הנבדל והסיט את הכדור לרשת, 1:1.


למחצית השניה עלתה האלופה בסערה. זה החל במהלך נהדר שהוביל לשער מהיר של וואקמה בנגיחה ונמשך אחרי שמונה דקות כשמהראן ראדי חגג חוזה חדש עם פצצה לרשת הגבוהה. 1:3 יקר ומאזן של 15 מ-15 נקודות בפלייאוף העליון. ככה לוקחים אליפות, לא?



אודהי באר שבע
אוהדי באר שבע עם אבוקות ביציעים (אודי ציטיאט)


הרכבים:
בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן (מוחמד זבידאת, 64), מרון גאנטוס, סארי פלאח, וונדרסון, סגס תאמבי, חאלד חלאילה, ניר לקס, פיראס מוגרבי, יובל אבידור (עידן שמש, 70).



הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בן ביטון, שיר צדק, מיגל ויטור, מיחאי קורהוט, ג'ון אוגו (אובידיו הובאן, 78), מהראן ראדי, מאור מליקסון (מיכאל אוחנה, 70), מאור בוזגלו, טוני וואקמה (מוחמד גאדיר, 63), אליניב ברדה.


מהלך המשחק
דקה 12 – החמצה גדולה של סכנין אחרי דקות של לחץ אדום. וונדרסון הרים משמאל, ניר לקס השתנן ובעט ליד העמוד מקרוב.


דקה 39 – כדור חופשי של מאור בוזגלו הגיע לוואקמה שנגח מקרוב אך לא מספיק מדויק והכדור יצא לקרן.


דקה 44 – 0:1 מפתיע לסכנין – פיראס מוגרבי הרים נהדר מימין, חיימוב יצא רע ויובל אבידור נגח מקרוב לרשת. שער שני רצוף לחלוץ.


דקה 45 – 1:1. שוויון מהיר של האלופה. ג'ון אוגו בעט מ-20 מטרים כדור חלש, אליניב ברדה נגע בו קלות, שינה כיוון והכניע את מחמוד קנדיל. 


ברדה
ברדה חוגג, שער שני רצוף (אודי ציטיאט)


דקה 47 – 1:2 לבאר שבע! מהפך גדול של האלופה. מליקסון העביר כדור ארוך לבוזגלו שעצר נהדר, הטעה את וונדרסון והרים נפלא לטוני וואקמה שנגח מקרוב לרשת של קנדיל.


וואקמה
וואקמה ומליקסון חוגגים מהפך (אודי ציטיאט)


דקה 55 –  1:3 לבאר שבע. מהראן ראדי שרק השבוע האריך חוזה לאחר שער חשוב מול בית"ר ירושלים, קיבל קטנה מוואקמה ומ-16 מטרים ירה כדור אדיר לרשת הגבוהה.


ראדיראדי, ככה חוגגים חוזה (אודי ציטיאט)



בוזגלו
בוזגלו, שותף בכיר במהפך (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי