צפו בנקמה המתוקה: רק 1:1 למכבי ת"א אצל בית"ר

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

ורד עם שער שוויון מוצדק דאג לחסל כמעט רשמית את חלום האליפות מהצהובים והחזיר על ההדחה מהגביע. בן חיים החלוץ כבש, נפצע ויצא.

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב איבדה כנראה הערב את החלום להשיג את הפועל באר שבע ולזכות באליפות כשסיימה ב-1:1 בטדי מול בית"ר ירושלים, שמצדה נקמה בצהובים את ההפסד בחצי גמר גביע המדינה. הפער מול האלופה והמוליכה עלה לשמונה נקודות והפרש השערים העצום בין שתי הראשונות מעניק לשחקניו של ברק בכר נקודה נוספת.

המארחת הפכה לנאחס של מכבי תל אביב בשלוש העונות האחרונות בליגה וגם העונה לקחה ממנה שבע מתשע נקודות אפשרויות. תוסיפו לזה את העובדה שאותה בית"ר לקחה אפס מתשע מבאר שבע ותקבלו בדיוק את הפער בטבלה.

הצהובים בטח יתרצו את איבוד הנקודות בפציעתו של טל בן חיים החלוץ, בבצורת שנחתה על חלוץ 3.5 המיליונים וידאר קיארטנסון, וביכולת המצוינת של היריבה. אבל הבעיה האמיתית של ליטו וידיגאל ושחקניו היא שהם אינם כותשים את הליגה כפי שעושה זאת חבורתו של ברק בכר.

ארון שוינפלד אמנם בישל את השער של בן חיים שהעלה את מכבי ל-0:1 אבל החטיא שתי הזדמנויות בטוחות, גם דור מיכה היה מתחת ליכולתו הרגילה. מנגד המשיך טל בן חיים הבלם להיות הבאנקר של הצהובים והציל כמה מצבים ודאיים של בית"ר ושפונגין הפגין יכולת טובה באגף ימין.

בבית"ר חזר בוריס קליימן לעצמו וחיפה על חולשת בלמיו, קלאדומיר שלט במרכז השדה בעוד ורד ועזרא חרשו את הכנפיים והיו הטובים בקרב המארחים. אם עזרא היה מרוכז בשני מצבי לשער, מכבי תל אביב היתה יורדת מנוצחת מטדי.


הרכבים
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונטה (אריק סאבו 56), דן מורי, חסוס רואדה, מרסל הייסטר, קלאודימיר פריירה, דוד קלטינס, דן איינבינדר, חן עזרא, עידן ורד, איתי שכטר.

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, איגור פיליפנקה, טל בן חיים בלם, שרן ייני, אייל גולסה, יוסי בניון, רובן מיקאל, דור מיכה, טל בן חיים חלוץ, ארון שוינפלד.


מהלך משחק

דקה 14 – מיכה הגביה מימין לשוינפלד, שהוריד בראש ובן חיים החלוץ שיגר כדור שפגע במורי וחדר לרשת, 0:1 למכבי תל אביב!

בן חיים לוהט. צילום: דני מרון


דקה 23 –
איינבינדר פגע בטל בן חיים החלוץ שנפגע בגבו ונאלץ לצאת. סקראיונה במקומו.

איינבינדר גולש לעבר בן חיים. צילום: דני מרון


זה כואב. צילום: דני מרון

דקה 45 – שער ענק של ורד ו-1:1! הקשר קיבל כדור עומק מאיינבינדר שחתך את הגנת מכבי, הסתובב על המקום ושלח לפינה הרחוקה. צ'מפיונס ליג גול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי