ברק בכר: הכי חשוב שננצח סוף סוף בסמי עופר. צפו בתקציר

ברק בכר
ברק בכר | צילום: דני מרון

מאמן הפועל באר שבע דיבר אחרי ה-1:3 על בני סכנין: "צריכים לנצח הכל עד סוף השנה, שמח שידענו להתעלות ועשינו צעד משמעותי בדרך למטרה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עשתה עוד צעד גדול בדרך לאליפות שניה ברציפות עם ניצחון גדול בדוחא על בני סכנין אחרי פיגור 1:0. מאמן המנצחת ברק בכר לא מיהר לחגוג: "הגענו למגרש קשה וידענו להתעלות ולהבין שהצעד הזה משמעותי בדרך למטרה. מה שקורה בטדי לא מעניין, צריכים לנצח הכל עד סוף השנה. יש מצב נתון, שש הפרש זה יהיה מצוין ונגיע לסמי עופר במטרה לנצח".

עשינו את העבודה והמטרה הבאה היא בשלישי, ננסה סוף סוף לנצח את מכבי חיפה בסמי עופר, ככל שעובר הזמן אנחנו מתקרבים למטרה. אני מודע לזה שאנחנו צריכים להגיע לשחק נגד קבוצה קשה עוד לפני משחק העונה בחיפה".
 

אליניב ברדה הוסיף: "ניצחון משמעותי מאוד, עברנו חצי פלייאוף בהצלחה רבה אבל יש עוד חמישה משחקים גורליים ורק בשבוע הזה שניים. כבר בשלישי משחק סופר קשה אז נתאפק עוד קצת. לא מייחסים חשיבות לכך שלא ניצחנו את חיפה בסמי עופר ושאנחנו מתקשים שם. אני שמח שהצלחתי להבקיע בדקה מאוד חשובה".



בדרה. עם הציפורן
אליניב ברדה. ניצחון משמעותי



מאמן המפסידה, יוסי אבוקסיס אמר אחרי המשחק: "השער הראשון הוריד לנו את האוויר והוריד אותנו בדאון. ניסיתי להרים את השחקנים אבל אין לי טענה עליהם. הם התאמצו ומול קבוצה כזו עשינו את המקסימום. השער שפגע בברדה שינה את המשחק וחבל. נמשיך קדימה".

 
 

עוד הוסיף: "השחקנים הרגישו טוב במחצית הראשונה וחבל שכל משחק אנחנו מפסידים שחקנים על פציעות וננהיה סגל דליל. בשלב הזה שלח העונה מגיע קרדיט לשחקנים וצריך לסיים את העונה כמו שצריך. לא נוריד את הראש ונמשיך קדימה. ממשיכים לחלום ונראה מה יהיה בסוף המחזור הזה. אנחנו 3 נקודות ממקום רביעי וכל יעוד יש סיכוי תיאורטי נמשיך להילחם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי