אשקלון מחזירה אש: "שיחקרו ויעמידו לדין את הפועל תל אביב"

שמעון אבוחצירה
שמעון אבוחצירה | ערן לוף

לאחר הניצחון על בני יהודה, נשלח מכתב חריף להתאחדות: "דורשים חקירה בעקבות פרשת העירוי". קסנטיני: "כופפו כמעט כל תקנה, ירו לכל עבר ויצרו סערה כדי שישכחו מהפרשה"

(גודל טקסט)
 הפועל אשקלון מחזירה אש. אחרי שהפועל תל אביב פנתה למשטרה והתלוננה על חשש מהטיית תוצאות משחקים, בהפועל אשקלון החליטו לעשות מעשה והבוקר (ראשון) הודיעו במכתב רשמי להתאחדות לכדורגל כי הם דורשים לבצע חקירה ובדיקה מעמיקה ובמידת הצורך אף להעמיד לדין את האדומים, בעקבות פרשת העירוי האסור סמוך למשחק מול הפועל חיפה.


במכתב המפורט נכתב, בין היתר, כי לאחר בדיקה שנערכה עולה חשד כי הפועל תל אביב בעצמה ביצעה עבירות משמעתיות בפרשה וכן עברה על הוראות תקנה 5 לתקנון הרפואי של ההתאחדות לכדורגל. כזכור האדומים עמדו על פרשה זו לדין ביום חמישי וההחלטה תתקבל ביממה הקרובה.


איתן קסנטיני, יו"ר הפועל אשקלון מסר בתגובה: "במהלך סוף השבוע האחרון התעסקו בהפועל תל אביב בספקולציות מנותקות מן המציאות, הגשת תלונות שווא במשטרה ובעצם ירו לכל עבר ויצרו סערה בכוס מים, שמטרתה -בין היתר – להסיט לאחורי הבמה את הפרשייה החמורה שבה היא מעורבת. כעת, לאחר שמדינה שלמה צפתה במשחקה של הפועל אשקלון מול בני יהודה וראו משחק שווה כוחות וספורטיבי שהוכרע לקראת סיומו, הגיע הזמן להתעסק עם האמת (וגם להתבייש על הטלת הרפש חסרת המעצורים). אנחנו מתכוונים ללכת עד הסוף עם מיצוי הדין כנגד הפועל ת"א, שנדמה כי במהלך העונה האחרונה הצליחה לכופף כמעט כל תקנה ולעבור באופן בוטה על כל סעיף בתקנון מבלי לתת לכך את הדין. לא עוד".

 

להפועל אשקלון מצפים שני משחקי חוץ גורליים במחזורים הבאים נגד שתי חברותיה לתחתית הפועל תל אביב והפועל כפר סבא ובמועדון מקווים כי יצליחו להמשיך את המומנטום החיובי במשחקי החוץ ואף להבטיח הישארות כמה שיותר מוקדם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי