סילבס וקשטן סירבו ללחוץ ידיים, אברהם כבר מכין את העונה הבאה

חיים סילבס. דרבי תחתית
חיים סילבס. דרבי תחתית | צילום: עדי אבישי

לשני המאמנים משקעי עבר מתקופתם המשותפת בהפועל רעננה. סילבס: "אשקלון הלחיצה אותנו, יש לי עדיין משימה להשלים ואת המעבר שלי צריך לעשות באופן מכובד"

(גודל טקסט)

בהפועל רעננה לא מתכוונים להמתין עוד זמן רב בנושא ההכרזה על מינוי צוות האימון החדש שיכלול את דודו אברהם כמאמן ראשי ואת דני בונדר כעוזרו. בשלב זה ההחלטה מתעכבת אולי בשל ערב יום השואה והגבורה. מעשית הצוות החדש כבר עובד בשטח ואתמול נכחו אברהם ובונדר במשחק החוץ נגד הפועל קריית שמונה.

חיים סילבס ששחקניו חגגו סביבו דקות ארוכות לאחר הניצחון 2:3 לא הסכים להכריז רשמית על המעבר שלו צפונה: "אי אפשר להגיד עדיין ברוך הבא לקריית שמונה כי יש עדיין משימות להשלים עם הפועל רעננה. יש את השחקנים וראשי הקבוצה וצריך לעשות זאת בכבוד ובאופן מסודר". עוד הוסיף: "הניצחון של הפועל אשקלון הלחיץ אותנו מעט אבל הדרמה בסיום שחררה את הכול והייתה שמחה גדולה".


סילבס ומאמן קריית שמונה תומר קשטן, להם מטענים קודמים מהתקופה בה אימנו יחד בהפועל רעננה לא החליפו לחיצות ידיים לפני או אחרי המשחק. המאמן החדש דודו אברהם כבר הכין רשימה של שחקנים ישראלים אותם הוא מבקש לצרף מיד בתום העונה כמו גם רשימה של שחקנים זרים. הזר היחיד במועדון המגן השמאלי עמנואל אמבולה הורחק אתמול ולא ישחק ביום חמישי נגד הפועל חיפה.

במועדון טוענים כי הרצון הוא שלא לעשות את הטעויות המקצועיות של הקיץ שעבר בנושא הרכש הזר והישראלי שהביאו. עד אתמול כבשה הקבוצה ב–29 מחזורים רק 16 שערים ואתמול בקריית שמונה שלושה שערים במשחק אחד שניים מהם בתוספת הזמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי