בהפועל חיפה מעריכים: אם קלינגר יאמן פלטהאוזן יעזוב

ההימור של יואב כץ. פלטהאוזן
ההימור של יואב כץ. פלטהאוזן | צילום: ערן לוף

ההחלטה בנושא תתקבל אחרי שהמאמן יקום מהשבעה על מות אימו. בן בסט: "התאבדתי כדי שדור פרץ יגיע ואעשה את זה גם כדי שיישאר בעונה הבאה"

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה יצאו ברגשות מעורבים מהתיקו מול מועדון ספורט אשדוד. מצד אחד הקבוצה הציגה משחק חלש יחסית ברוב דקות המשחק, אך מצד שני השיגה נקודה שככל הנראה תבטיח לה בוודאות עונה נוספת בליגת העל. מי שנראה מאוכזב היה הקפטן מהראן לאלה ששוב לא פתח בהרכב. החלוץ נראה מדוכדך לפני פתיחת המשחק וזכה לשיחת עידוד מהבעלים יואב כץ. 

כץ אמור להיפגש עם המנהל המקצועי ניר קלינגר במהלך השבוע לאחר שזה יקום משבעה על מות אמו, והשניים יתחילו בסבב שיחות לקראת העונה הבאה. בין השאר ישוחחו השניים עם ראשי מכבי תל אביב בכדי להמשיך את ההשאלה של הקשר דור פרץ. "מדובר באחד השחקנים החשובים שלנו ונרצה שהוא יישאר כאן", אמרו בחיפה. גם החלוץ עדן בן בסט שהיה בין אלה ששכנעו את פרץ להגיע לאדומים אמר: "התאבדתי שיבוא ואמשיך לעשות זאת כדי שיישאר בעונה הבאה". 


בן בסט התייחס גם למשחק ובעיקר למזג האוויר: "התיקו שיקף את המשחק. זה היה נורא לשחק במזג האוויר הזה והיה צריך לעשות מספר רב של הפסקות שתייה. חשוב לי שהמועדון הזה יצליח ואני בטוח שניר ויואב יודעים מה הם צריכים לעשות". בקבוצה הביעו אתמול ביקורת על השופט יגאל פריד שפסל שער חוקי של דור פרץ. "המזל שלנו שהשער הזה לא קבע כלום אבל כבר נמאס מטעויות שיפוט" אמרו בחיפה.



ניר קלינגר. ידבר עם יואב כץ בהקדם

 

במועדון יצטרכו לקבל החלטה בשבועיים הקרובים לגבי השחקנים הזרים כאשר נראה כי הקשר הברזילאי ז'וליו סזאר והחלוץ אדילסון בהייה יעזבו בתום העונה. ההחלטה לגבי השוער פיט פלטהאוזן תתקבל בשיחה בין קלינגר לבין כץ, כאשר ההערכה שאם קלינגר יישאר כמאמן, השוער ההולנדי יעזוב את הקבוצה. בנוסף בקבוצה ינסו להחתים בלם ישראלי בכיר ובין השמות נמצא בלם הפועל תל אביב אוראל דגני שכבר ערך שיחה עם אנשי המועדון לפני שבועיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי