המטרה האחרונה של ב"ש לעונה: לחגוג אליפות בנתניה

בוזגלו וראדי
בוזגלו וראדי | אודי ציטיאט

אחרי שמכבי תל אביב הרימה ידיים וכל שנותר לה הוא למנוע חגיגות אדומות בשבת, שרון ניסים על החשש שהיה בבירת הנגב, השיאים האפשריים וחידת בוזגלו

(גודל טקסט)
 הקרב בפסגה הגיע לצומת דרכים ונראה שמכבי תל אביב מצמצה ראשונה. סגנית האלופה יצאה לטדי וכמו בכל שבוע ידעה שאסור לה למעוד, יתרה מזו היא שיחקה מחצית שלמה כשהיא יודעת את התוצאה שהשיגה הפועל באר שבע ופשוט לא עמדה בלחץ.

 

 

את המתח בצמרת ליגת העל יצרו משחקי החוץ של הפועל ב"ש בסיבוב השני, שם היא מעדה פעם אחר פעם עד שהגיע שער הניצחון של מאור מליקסון מול אשדוד בדקה ה90 ומשם ב"ש פשוט לא איבדה נקודות יותר. אותם משחקי חוץ הביאו את האלופה לחשוש מהשבוע הקרוב, שלושה משחקים מול יריבות עקשניות כשבסיומם מחכה מכבי ת"א שרק ממתינה למעידה.

 



ברק בכר הבין אחרי שני משחקים הקודמים שלא היו לו איזון בין שני האגפים של החלק הקדמי ושם את המפתחות של אגף ימין ברגליים של מאור בוזגלו על חשבון קשר נוסף באמצע. במחצית הראשונה זה לא עבד, סכנין צופפה כפי שאף קבוצה לא צופפה מול ב"ש כשיובל אבידור עומד 30 מטר מהשער שלו, זה הקשה מאוד על ב"ש ששלטה ללא עוררין אבל לא סיכנה את השער.

 

זו לא הפעם הראשונה שב"ש כובשת בדקות מכריעות, אם בסיום מחצית ואם בסיום משחק, דקות שהן דקות של הכרעה. וראינו את הפתיחה של המחצית השנייה, שם תוך דקות ספורות האלופה גמרה את המשחק, פעם אחת מבישול גאוני של בוזגלו ופעם מהאיש שקרוב לזכות באליפות חמישית ברציפות, מהראן ראדי שכבר החזיר לאלונה על החוזה לעונה הבאה.






אני יודע שחצי מהתגובות לטור דעה הזה יהיו "עמה יעמיק", אבל מי ששמע את התגובות של מכבי ת"א אמש מבין שסגנית האלופה הרימה ידיים במאבק על האליפות ויש כעת רק דבר אחד שהסגנית רוצה, למנוע חגיגות אליפות של ב"ש בנתניה בשבת.

 

נזכיר שמכבי ת"א זכתה פעמיים בתואר האליפות באצטדיון וסרמיל וב"ש רוצה גם תואר וגם לסגור חשבון קטן עם הצהובים, אבל בשביל זה היא קודם כל צריכה לנצח בסמי עופר , משהו שהיא לא עשתה העונה ובכלל ניצחון חוץ על מכבי חיפה שייך לתקופה הפרה היסטורית. רק העונה קבעה ב"ש שיא היסטורי עם 9 ניצחונות רצופים, כעת בכר כבר סופר שבעה כאלה ואם היא תשווה את השיא זה עשוי להביל להקפת אליפות בנתניה.

 

ועכשיו לדבר האמיתי – מאור בוזגלו. אין לי ספק שאלי ואלונה ברקת מגרדים את הראש בעצבנות ושואלים עצמם מה עושים, איך פותרים את הפלונטר הזה. נראה שכרגע זה בעיקר עניין של כבוד.

 

מהצד של מאור, נראה שהבעיה בהנפקת הדרכון באירופי והעובדה שבקרוב הוא ורעייתו ירחיבו את המשפחה מביאים את מאור לוותר על החלום לצאת לאירופה, נקודה נוספת היא העובדה וכן זו עובדה אף קבוצה בארץ לא תשלם למאור את הסכום שאבא שלו דורש, וגם לא קרוב לזה.

 

מהצד השני, מקצועית בכר יודע שיהיה לו קשה מאוד למצוא תחליף ראוי לבוזגלו , משפחת ברקת אני מעריך תהיה מוכנה לשבור מעט את רף השכר של הכוכבים שלה בתירוץ שהיא גם קונה את כרטיס השחקן, אבל רק במעט.



 


ועכשיו צריך לראות מי יעשה את הצעד הראשון וישבור את הקרח, למיטב הבנתי בוזגלו ממתין לטלפון כדי לראות אם אפשר לסגור עסקה אבל הוא גם יצטרך להבין שאין לו מקום מובטח בהרכב בכל משחק וזו הפנמה לא קלה, הברקתים יצטרכו להבין שהם מחתימים כוכב גדול וסוכן פטפטן שבכל בוקר דואג לספר לעולם מה הוא חושב על כל דבר.

 

זו עסקת חבילה שבה כולם מרוויחים, אבל גם כולם צריכים להוריד קצת את הראש, השאלה היא מי יגבר ראשון על חטא הגאווה ויפסע קדימה או שבוזגלו וברקת יהוו פרק נוסף בטרגדיה היוונית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי