טיבי עשוי להתלבש למשחק בסכנין, דסה ובן חיים מחוץ לסגל

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון

מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה למשחק בדוחא (שלישי, 19:45 בספורט1HD). קיארטנסון ןשוינפלד עשויים לפתוח ביחד, וידיגאל: "הגעתי כשאנחנו כבר בפיגור מול ב"ש"

(גודל טקסט)
 מכבי תל אביב סיימה בשבת האחרונה ב-1:1 באצטדיון טדי אצל בית"ר ירושלים, מעידה שמשמעותה כידוע שהאלופה הפועל באר שבע פתחה פער של שמונה נקודות בפסגה בדרך לצלחת נוספת, וכעת גם הצהובים מבינים שהסיפור כנראה גמור וחוששים מירידת מתח מול בני סכנין (שלישי, 19:45 בספורטHD1).


נכון שליטו וידיגאל ושחקניו משדרים שעליהם להילחם עד סוף העונה, הרי שעד שזה לא נגמר זה לא נגמר, אבל שחקנים בקבוצה כבר מדברים על כך שגמר גביע המדינה מול בני יהודה הוא המטרה האחרונה שנותרה בתקווה למנוע שנתיים ללא אף תואר.




ליטו וידיגאל אמר לקראת המשחק לאתר הרשמי של המועדון: "עלינו לעבוד בכל מצב. כמובן שהתוצאות לא לטובתנו, אבל במשחקים האחרונים הפסדנו רק פעם אחת וסיימנו בתיקו אחד. העבודה שלנו היא חיובית, אבל התחלנו מאחורי ב"ש וזה לא קל. עלינו להיות מקצוענים ולהמשיך לעבוד, ולשחק כל משחק במטרה לנצח. זה מה שעליי לומר לשחקנים – להילחם, לנסות לנצח את הכל ולקוות לטוב עד שתסתיים העונה".

 

המאמן הפורטוגלי-אנגולי אף התייחס לשחקנים שבספק למשחק הקרוב: "יש שחקנים שהחלימו מפציעות, טיבי התחיל להתאמן וכעת רק ברק יצחקי פצוע וכמוהו גם טל בן חיים שנפגע מול בית"ר ירושלים. כולם עובדים טוב ומפוקסים לקראת המשחק הבא".



טיבי. עשוי להתלבש למשחק בסכנין (דני מרון)


בשבת הקרובה תארח מכבי תל אביב את הפועל באר שבע בידיעה שהפסד עלול להכתיר רשמית את הפועל באר שבע לאלופה, ובשל לוח הזמנים הצפוף צפוי המאמן לערוך מספר שינויים בהרכב. טל בן חיים החלוץ לא התאמן, לא יהיה בסגל ונראה שמי שישוב להרכב הוא וידאר קיארטנסון, שרק עלה מהספסל מול בית"ר.


גם המגן הימני אלי דסה לא יתאמן ולא ייכלל בסגל למחר, כך שיובל שפונגין אמור לפתוח. גם גל אלברמן נמצא בתמונת ההרכב, ואם יעלה הוא צפוי להחליף את אחד מבין רובן מיקאל ואייל גולסה. יוסי בניון הפצוע לא צפוי להיכלל בסגל.


המנג'ר ג'ורדי קרויף יצא לאזכרת אביו שהלך לעולמו לפני שנה וישוב ארצה לאחר המשחק מול סכנין.


הרכב משוער
: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, טל בן חיים, איגור פיליפנקה, שרן ייני, גל אלברמן (אייל גולסה), רובן מיקאל, דור מיכה, אייל גולסה (שגיב יחזקאל), ארון שוינפלד, וידאר קיארטנסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי