הפועל ת"א תעמוד לדין, ניסנוב: קורצקי יאמן בעונה הבאה

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

האדומים יעמדו לדין בגין התפרעות האוהדים ב-0:2 על כפ"ס, הבעלים מביע אמון: "לא מחפשים מאמן אחר". דגני גמר את העונה

(גודל טקסט)
לחץ גדול השתחרר אתמול (שני) בהפועל תל אביב אחרי ה-0:2 על הפועל כפר סבא כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה. לאדומים אין זמן לנוח וכבר היום יחלו ההכנות למשחק החוץ בשבת נגד מ.ס. אשדוד. 

בעניין אחר, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את הקבוצה לדין בגין התפרעות האוהדים במהלך המשחק. ההעמדה לדין היא בעקבות הדברים שנכתבו בדו"ח השופט: "במהלך המשחק נזרקו גלילי נייר מיציע אוהדי הפועל ת"א לעברו של שחקן הפועל כפ"ס ליאור לוי ואחד מהגלילים פגע בגבו של איש הצוות הרפואי. בנוסף, נשמעו שריקות מכיוון אוהדי הפועל ת"א שהפריעו למהלך התקין של המשחק".


לאחר ניסיונות שלא צלחו לצרף מאמן חדש לעונה הבאה מול חיים סילבס שבחר בעירוני קריית שמונה ויוסי אבוקסיס שישוב בקרוב לבני יהודה, נראה כי מנחם קורצקי ימשיך לעמוד על הקווים בם ב-2017/18. הבעלים איציק ניסנוב אמר בסיום המשחק: "חד משמעית מנחם קורצקי יאמן בעונה הבאה. אנחנו לא מחפשים מאמן אחר והוא האיש שלנו, לא משנה באיזה ליגה נהיה".


 

קורצקי עצמו אמר: "המשימה היחידה בה אני עוסק היא להשאיר את הפועל תל אביב בליגת העל. בתוך שלושה משחקים נדע בדיוק מה קורה ואז נתקדם הלאה".  המאמן הוסיף: "אני סומך על הניסיון של השחקנים ובשבת מחכה לנו עוד משחק על החיים נגד אשדוד בו צריך להשתפר כי היכולת הזאת לא תספיק. יש תשע נקודות  בקופה ואנחנו נשחק כדורגל של קרבות תחתית. בטוח שהקבוצה תישאר והכל תלוי רק בעצמנו. אם אצליח להשאיר את הפועל תל אביב בליגת העל זה יהיה ההישג הגדול ביותר שלי כמאמן". כזכור, לקורצקי חוזה גם לעונה הבאה, ממנו יכולה הקבוצה להשתחרר תמורת פיצוי של שתי משכורות.

 

הבלם אוראל דגני פרץ בסיום המשחק בבכי. דגני נפגע בלסת ובבדיקה שנערכה במהלך הלילה התברר שהוא סובל משני שברים שיגרמו לו להחמיץ את שלושת המשחקים שנותרו עד לסיום העונה. "בכיתי, כאבו לי כל הפנים", סיפר ההשחקן. בכל מקרה, הבלם לא היה משחק מול הפועל אשקלון בשל כרטיס צהוב חמישי שספג. ג'ון צ'יבויקה, שנפצע בשריר הירך והוחלף, טען בסיום כי שניים-שלושה ימים יספיקו להחלמתו.

 

טוטו תמוז אמר: "זכיתי בעידן הקודם שלי בהפועל תל אביב בתארים כמועדון צמרת. אם נצליח להישאר בליגת העל עבורי זה כמו זכיה בדאבל. יש לחץ ושחקן כדורגל אוהב להתמודד עם לחץ כי אז אתה חד ונחוש יותר והלוואי מעמד של לחץ בכל משחק. ראינו לפני המשחק את כל התרחישים והכול עבר לנו בראש".

 

אורח הכבוד במשחק היה חלוץ העבר של האדומים זיטו אוגבונה שאמר: "אני אורח של המועדון בימים האחרונים, ועוזב את ישראל בעוד מספר ימים רגוע ובטוח שהקבוצה תצליח להישאר בליגה העליונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי